• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

افتتاح پایگاه بانک خون نهاوند

  • کد خبر : 201584
  • 29 مهر 1402 - 8:06
افتتاح پایگاه بانک خون نهاوند
پایگاه بانک خون نهاوند با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با توجه به نیاز شهرستان افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان، با حضور مصطفی جلالی رئیس سازمان انتقال خون کشور، حسن رضانیا معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان و جمعی از مسئولان پایگاه بانک خون نهاوند افتتاح شد.

این پایگاه به همت خیرین و خانواده بزرگ علیمرادیان در کنار بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان افتتاح شد.

اردیبهشت ۱۴۰۰ کلنگ احداث بانک خون در نهاوند با حمایت مردم و کمک خیرین و مدیریت بنیاد خیریه بیمارستان علیمرادیان در محدوده این بیمارستان بر زمین زده شد.

 

به دلیل تغییر قیمت‌ها و طولانی شدن پروسهٔ اجرای پروژه هزینه تمام‌شده از رقم برآورده شده افزایش یافت ولی این مشکل باهمت کمک‌های مردمی و خیرین و بخشی هم توسط بنیاد برکت، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری همدان تأمین اعتبار شد.

به دلیل نبود مرکز انتقال خون ثابت در شهرستان نهاوند و مراجعه افرادی زیادی برای اهدای خون لزوم احداث پایگاه خون یکی از ضروریات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان بود که این مهم بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

با توجه به افزایش هزینه‌های پروژه با پیگیری‌های علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند از طریق بنیاد برکت و طی رایزنی و جلساتی با روسای سابق و فعلی سازمان انتقال خون کشور به همراه خانم علیمرادیان نماینده خانواده خیر علیمرادیان، کاستی‌های این مرکز در حوزه اعتبارات و تجهیزات رفع شد.

نماینده نهاوند در این مراسم گفت: زحمات خانواده محترم علیمرادیان در حوزه سلامت شهرستان مایه افتخار است و باید ضمن ارج نهادن به چنین حرکات ارزشمندی تلاش شود با تشویق خیرین، مشکلات و موانع موجود در این حوزه‌ها را کاهش داد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201584
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح پایگاه بانک خون نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.