• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در اسدآباد

  • کد خبر : 16284
  • 31 مرداد 1398 - 11:57
افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در اسدآباد

سرپرست علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد از بهره‌برادری دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در این شهرستان در هفته دولت خبر داد. بهنام‌رضا مخصوصی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به برنامه های هفته دولت، اظهار کرد: امسال در هفته دولت دو پروژه مرکز خدمات جامع سلامت در دو روستای […]

سرپرست علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد از بهره‌برادری دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

بهنام‌رضا مخصوصی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به برنامه های هفته دولت، اظهار کرد: امسال در هفته دولت دو پروژه مرکز خدمات جامع سلامت در دو روستای اقاجانبلاغی و چنارسفلی با اعتبار یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به بهره بردری می رسد.

وی گفت: مرکز جامع سلامت بوعلی سینا در زمینی به مساحت ۵۴۰ مترمربع ساخته شده است که برای ساخت آن ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

سرپرست علوم پزشکی و خدمات  بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد افزود: یک هزار و ۹۰۳ نفر از اهالی روستای آقاجانبلاغی از خدمات مرکز جامع سلامت بهره مند خواهند شد.

وی گفت : برای ساخت مرکز جامع سلامت چنارسفلی نیز در زمینی به مساحت ۶۴۰ مترمربع ساخته شده که برای ساخت آن ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعلتیارات استانی هزینه شده است.

مخصوصی افزود: با بهره برادری از این پروژه ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از اهالی چنار سفلی از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

وی گفت: در این مراکز یک نفر پزشک، یک ماما، یک نفر در قسمت پذیرش ، یک نفر دارویار، دو نیروی خدماتی، یک نیروی فنی، سرایدار مشغول به کار خواهند شد.

مخصوصی با بیان اینکه پروژه های مرکز سلامت روستاها در حال تجهیزات کامل هستند، افزود: مرکز جامع ملت، هتلینگ بخشهای اطفال و محوطه سازی بیمارستان در حال انجام است و ممکن است محل جانمایی ام.آر.آی را در محل بیمارستان قائم(عج) کلنگ زنی شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=16284
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.