• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

اصناف همواره پاشنه کشیده در میدان های جهادی فعالیت کرده اند/تمدید اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ تیرماه

  • کد خبر : 156205
  • 01 تیر 1401 - 13:45
اصناف همواره پاشنه کشیده در میدان های جهادی فعالیت کرده اند/تمدید اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ تیرماه

احمد گازرانی اظهار کرد: اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد و چنانچه صنفی فکر می کند حقش ضایع شده به ما اعلام کند؛ چراکه ما می توانیم ورود پیدا کرده و مشکل را حل کنیم. به گزارش عصرهمدان؛ احمد گازرانی، رئیس اتاق اصناف استان همدان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران […]

احمد گازرانی اظهار کرد: اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد و چنانچه صنفی فکر می کند حقش ضایع شده به ما اعلام کند؛ چراکه ما می توانیم ورود پیدا کرده و مشکل را حل کنیم.

به گزارش عصرهمدان؛ احمد گازرانی، رئیس اتاق اصناف استان همدان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از رسانه ها کمک داریم تا نقش اصناف خوب بیان شود و یکی از ارکان صنف ها نقش خبرگزاری ها و رسانه هاست.

وی افزود: با کمک رسانه تلاش داریم تا بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم و در روز اصناف چندین برنامه داریم و اصناف یکی از بزرگترین پرچمداران جمهوری اسلامی اصناف بوده اند.

گازرانی افزود: روز اول تابستان بنام اصناف نامگذاری شده که نشان از اهمیت آن دارد و شهدای فعالان اقتصادی نیز زبانزد هستند، ۹۵۰شهید در همدان مربوط به اصناف و فعالان اقتصادی بوده اند.

رئیس اتاق اصناف استان همدان ادامه داد: در کرونا محدودیت ها و تعطیلی ها کرکره ها را پایین کشیده بود اما خوشبختانه امروز مشکلات تا حدی رفع شده است.

وی تاکید کرد: گل افشانی و غبارروبی مزار شهدا را داشتیم و اصناف را مجاهدان فی سبیل الله می توان تعبیر کرد.

رئیس اتاق اصناف استان همدان گفت؛ در دوران کرونا از بیمارستان بعثت تماس گرفتند و اعلام کردند دستگاه تنفس ساز دچار مشکل شده که اگر تجهیز نشود حدود ۳۰۰ بیمار را از دست می دهیم، همه اتحادیه ها در رسته های شغلی کمک کردند و پاشنه کشیده وارد میدان شدند تا مشکل حل شد.

وی گفت: اصناف پاشنه کشیده همیشه در میدان های جهادی فعالیت کرده اند.

رئیس اتاق اصناف استان همدان گفت: پای درد دل اصناف باید نشست چرا که بازوان توانمند چرخه های اقتصاد هستند، اگر در زمان انتخابات همه پای صندوق آمدند، حضورشان بخاطر این بود که گام بزرگی در راه انقلاب برادرند.

گازرانی با بیان اینکه در همدان ۱۸۰۰۰ نفر از دستگاه کارتخوان استفاده و مالیات پرداخت می کنند، ادامه داد: مهمترین موضوع این روزها مالیات است و یکی از خواسته های صنوف و مردم شفاف سازی مالیات بود؛ امروز دولت با اجرای طرح های مختلف خدمات بی نظیری را ارائه می دهد.

وی گفت: اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد و چنانچه صنفی فکر می کند حقش ضایع شده به ما اعلام کند؛ چراکه ما می توانیم ورود پیدا کرده و مشکل را حل کنیم.

رئیس اتاق اصناف استان همدان گفت؛ تنها مسیری که می تواند خوب استان همدان را رونق دهد اصناف است.

گازرانی افزود: صنف های آلاینده نیز مورد بررسی قرارمی گیرند و صنوف بنکداران موادغذایی در جاده تهران ایجاد شده و در آینده ای نزدیک بعنوان یکی از پایتخت های اقتصادی در غرب کشور فعالیت می کند.

رئیس اتاق اصناف استان همدان گفت: ۲۲۰ هزار دانش آموز در استان همدان داریم ولی بالای ۷۰۰هزار کیف مدارس در همدان به فروش می رسد که نشان می دهد از استان های اطراف نیز برای خرید به همدان مراجعه می کنند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=156205
  • دیدگاه‌ها برای اصناف همواره پاشنه کشیده در میدان های جهادی فعالیت کرده اند/تمدید اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ تیرماه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.