• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7
دبیر اجرایی دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان:

استقبال مردم از نمایش فصل شیدایی بی‌نظیر است

  • کد خبر : 193582
  • 24 مرداد 1402 - 11:48
استقبال مردم از نمایش فصل شیدایی بی‌نظیر است
دبیر اجرایی دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان با بیان اینکه مردم همدان از نمایش فصل شیدایی استقبال بی‌نظیری داشتند گفت: تاکنون که چهار شب از اجرای نمایش فصل شیدایی می‌گذرد شاهد استقبال پرشور مردم بوده‌ایم و همین استقبال باعث شد ظرفیت را برای حضور مردم بیشتر کنیم.

سردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه فصل شیدایی از روز جمعه آغاز شده است گفت: ظرفیت مکان اجرای نمایش برای ۶ هزار نفر بود که از همان شب اول با استقبال مردم مواجه شدیم و تصمیم گرفتیم برای شب بعد ظرفیت را بیشتر کنیم.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با اشاره به اینکه تعداد صندلی‌ها را به هفت هزارو ۵۰۰ عدد رساندند افزود: بیشترین آمار حضور مردم مربوط به شب گذشته است که بیش از ظرفیت، مورد استقبال قرار گرفت و تعدای از مردم ایستاده نمایش را تماشا کردند.

سردار فرجی ادامه داد: شور و شوق مردم و لبخند رضایت آن‌ها موقع اتمام نمایش و هنگام خروج از محوطه بیانگر آن است که از دیدن نمایش لذت بردند و همین باعث انگیزه دوچندان  عوامل اجرایی برنامه می‌شود.

وی با بیان اینکه قسمت آفرینش انسان در نمایش و قسمت دفاع مقدس برای مردم جذابیت دارد تصریح کرد: طبق سخت مردم، از همه بخش‌های برنامه راضی هستند و برگزار کننده برنامه از این رضایت مردمی لذت می‌برد و خستگی بر تن آن‌ها باقی نمی‌ماند.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در پایان با اشاره به اینکه فردا (چهارشنبه) پیکر پاک یک شهید گمنام از میدان امام خمینی(ره) تشییع می‌شود خاطرنشان کرد: مراسم تشییع از ساعت ۱۶:۳۰ انجام می‌شود و پس از آن به محل نمایشگاه بین‌المللی همدان منتقل می‌شود تا پس از آنکه در نمایش تشییع شد در همان محل به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193582
  • دیدگاه‌ها برای استقبال مردم از نمایش فصل شیدایی بی‌نظیر است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.