• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
با حضور مسئولان محلی و استانی انجام شد

استقبال از بانوی ورزشکار و مدال‌آور نهاوندی

  • کد خبر : 206065
  • 11 آذر 1402 - 8:00
استقبال از بانوی ورزشکار و مدال‌آور نهاوندی
توسط مسئولان استانی و شهرستانی از بانوی ورزشکار نهاوندی که مدال برنز مسابقات جهانی کوراش را کسب کرد استقبال و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» در مراسم‌هایی در همدان و نهاوند از خانم صبا کرمعلی بانوی ورزشکار نهاوندی که مدال برنز مسابقات جهانی کوراش را کسب کرده استقبال و تجلیل شد.
در مراسمی که در اداره ورزش و جوانان نهاوند با حضور شهبازی نماینده، کیانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و دیگر مسئولان و جمعی از ورزشکاران شهرستان برگزار شد از خانم صبا کرمعلی دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کوراش تجلیل شد.

علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس در مراسم استقبال از این بانوی ورزشکار گفت: حمایت از قهرمانان ورزشی و توسعه ورزش قهرمانی باید در اولویت قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه حمایت از ورزش و ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی موجب نشاط اجتماعی می‌شود؛ عدم رسیدگی به این حوزه را یک آسیب بزرگ برای جامعه دانست.
شهبازی افزود: طی دو جلسه با هاشمی وزیر ورزش و جوانان، ضمن دعوت از وی برای حضور در نهاوند، سعی شده است ضمن معرفی بهتر ورزش شهرستان و پتانسیل‌های این حوزه نسبت به تأمین اعتبار، اقدامات لازم صورت پذیرد.
مسعود علی بخشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز طی گزارشی مطالبات حوزه ورزش و جوانان شهرستان را بیان نمود که مقرر شد با پیگیری نماینده نهاوند نسبت به رفع این مشکلات و تأمین اعتبار موردنیاز، اقدام شود.
همچنین در مراسم دیگری در همدان، استقبال از خانم کرمعلی با حضور علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین وی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
صبا کرمعلی کوراش کار باسابقه نهاوندی در وزن منفی ۷۸ کیلوگرم در مسابقات جهانی کوراش که به میزبانی شهر عشق‌آباد کشور ترکمنستان برگزار شد توانست مدال ارزشمند برنز این دوره از مسابقات را برای شهرستان نهاوند کسب کند.


انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206065
  • دیدگاه‌ها برای استقبال از بانوی ورزشکار و مدال‌آور نهاوندی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.