• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3
هاکی همدان، تلاشی بی‌وقفه برای رسیدن به قله‌های افتخار؛

همدانی‌ها در جستجوی طلای هاکی در تایلند

  • کد خبر : 214993
  • 05 اردیبهشت 1403 - 10:55
همدانی‌ها در جستجوی طلای هاکی در تایلند
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: اگرچه این استان از قدیم جزو قطب‌های هاکی کشور بوده اما ایجاد آکادمی بین المللی هاکی بسترساز هرچه بهتر شکوفایی و درخشش این ورزش شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ به نقل از روابط عمومی هیات هاکی؛علی حقیقی در مراسم بدرقه ساناز بهرامی ملی پوش هاکی همدان به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: زیرساخت‌های مناسب ایجاد شده در هاکی باعث شده تا این ورزش برای شناسایی و شکوفایی استعدادها از فضای لازم برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: همدان پیشینه پرافتخار در ورزش هاکی دارد و در هر ۲ بخش پسران و دختران ویترینی از نشان‌های رنگارنگ ملی و بین المللی را در تاریخ این رشته داریم.

حقیقی ادامه داد: هاکی همدان سال گذشته دستاوردهای خوبی را در مسیر رشد و توسعه به ارمغان آورد و شاهد میزبانی‌ها و مسابقات هاکی داخل سالن و چمنی کشور بودیم که نشان از فعالیت خوب این هیأت دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه همواره شاهد حضور هاکی بازان همدانی در تیم‌های ملی دختران و پسران کشور هستیم، ادامه داد: با توجه به اینکه ورزش هاکی که از پویایی خوبی در بخش قهرمان پروری برخوردار است باید در حوزه همگانی نیز بیش از گذشته در کشور فعال شود.

حقیقی اظهار کرد: هم اکنون هاکی کشورمان در سطوح بین المللی کارنامه درخشانی دارد و باید برای جذب بهتر استعدادها، نسبت به برنامه‌های عمومی و همگانی برای این ورزش اقدامات بیشتری شود.

وی از هاکی همدان به عنوان یکی از هیأت‌های شاخص این استان در سطوح ملی نام برد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی هدفمند هیأت هاکی باعث شده تا در میادین ملی و بین المللی درخشان ظاهر شویم.

حقیقی از تجربه پیشکسوتان در ورزش هاکی به عنوان امتیاز بسیار با ارزش یاد کرد و گفت: پیشکسوتان هاکی گنجینه‌های طلایی در این ورزش هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به راه‌اندازی مجموعه ورزشی آکادمی بین المللی هاکی واقع در کوی شهید بهشتی، ادامه داد: با ایجاد این زیرساخت فراملی، خدمت بزرگی از سوی دستگاه ورزش استان به ورزش هاکی شد.

وی با تقدیر از تلاش ساناز بهرامی ملی پوش هاکی همدان برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی و اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشحالیم که همدان در این رقابت‌ها نماینده دارد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی بانوان با سرمربی چینی- آمریکایی پیش از اعزام به مسابقات آسیایی به میزبانی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214993
  • دیدگاه‌ها برای همدانی‌ها در جستجوی طلای هاکی در تایلند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.