• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

از خرید و فروش هیجانی سهام در «بازار بورس» خودداری کنید

  • کد خبر : 64127
  • 17 اردیبهشت 1399 - 13:08
از خرید و فروش هیجانی سهام در «بازار بورس» خودداری کنید

مهدی موسلی، همشهری بهاری که مدتی است به عنوان کارشناس بورس در این بازار فعالیت می کند به مردم توصیه کرد که از خرید و فروش هیجانی سهام در این بازار خودداری کنند. به گزارش عصر همدان؛ بازار سرمایه که در طی چند سال گذشته با اقبال و استقبال مردم مواجه شده است یکی از […]

مهدی موسلی، همشهری بهاری که مدتی است به عنوان کارشناس بورس در این بازار فعالیت می کند به مردم توصیه کرد که از خرید و فروش هیجانی سهام در این بازار خودداری کنند.

به گزارش عصر همدان؛ بازار سرمایه که در طی چند سال گذشته با اقبال و استقبال مردم مواجه شده است یکی از بهترین راه های جهش تولید و حمایت از کارخانجات داخلی است.

به هر میزان که نقدینگی و سرمایه های مازاد مردم به سمت بورس اوراق بهاردار وارد شود به همان میزان منابع مالی شرکت ها برای افزایش تولید و ارتقاء کیفیت و کمیت بیشتر می شود.

بنابراین سرمایه گذاری در بازار سرمایه در بلند مدت برای سهامداران و کارخانه ها سود آور است.

از سویی باید افرادی که تجربه کافی در این بازار ندارند با کسب آموزش و عدم خرید و فروش هیجانی در این بازار سرمایه گذاری کنند.

مهدی موسلی، در برنامه شب گذشته «اتفاق» به روی آنتن شبکه ۳ رفت و در گفتگویی صمیمانه با رضا رشیدپور از حال و هوای این روزهای پرتلاطم بازار بورس ایران گفت: سهام داران عزیز باید توجه کنند که برای خرید یک سهم حتما باید ابتدا صورت های مالی شرکت را مطالعه کرده تا بدانند این سهم سود آور بوده یا زیان آور است.

وی همچنین اظهار داشت: از سویی بنیاد یک شرکت و نوع تولید محصولات آن باید بررسی شود اینکه آیا این شرکت ارز آوری دارد یا خیر؟ کیفیت محصولات و بازار شرکت چگونه است؟ چه افراد حقوقی سهام شرکت را مدیریت می کنند؟ و آیا از نظر تحلیل تکنیکالی نیز سهم مستعد رشد هست یا نه؟
همه این موارد برای خرید یک سهام لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64127
  • دیدگاه‌ها برای از خرید و فروش هیجانی سهام در «بازار بورس» خودداری کنید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.