• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
معاون اول قوه قضائیه:

از بیان دستاوردهای انقلاب غافل شدیم

  • کد خبر : 210550
  • 14 بهمن 1402 - 14:18
از بیان دستاوردهای انقلاب غافل شدیم
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه از بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی غافل شده‌ایم، گفت: بهانه‌های مختلفی در دست دشمن هست تا از آن استفاده کند و دستاوردها به گوش مردم نرسد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» ظهر امروز حجت‌الاسلام‌ محمد مصدق در آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی شباهت به هیچکدام از انقلاب‌های دنیا ندارد و قابل مقایسه نیست، گفت: حضرت امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه سیاسی خود فرمودند نباید شک کرد که انقلاب اسلامی ایران از همه انقلاب‌ها جدا است، هم در پیدایش و هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه انقلاب و قیام تردید نیست و این یک هدیه غیبی است که خداوند منان بر این ملت مظلوم عنایت کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم ویژگی های این انقلاب را بَر شماریم در رأس آن ریشه و ماهیت دینی و مذهبی وجود دارد، افزود: رهبری و هدایت این انقلاب توسط روحانیت این مردم صورت گرفته و تمام اقشار جامعه از جمله کشاورزان، صنعتگران، ارتشیان، کارگران، دانشجویان و سایر اقشار در به ثمر نشستن این انقلاب اثر داشتند.

معاون قوه قضائیه با تاکید براینکه هدایت امام امت و سپس مقام معظم رهبری با روش ساده زیستی نشان داد که انقلاب اسلامی بی‌نظیر است، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم این انقلاب را حفظ کنیم و اگر کوتاهی کنیم باید نزد خداوند جوابگو باشیم.

مصدق با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان حکومت اسلامی قوه قضائیه است، گفت: تردیدی نیست که رضایت مردم از دستگاه قضا و ایجاد عدل و قسط توسط دستگاه قضا از موثرترین عوامل استقرار نظم و امنیت در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای اجرای عدالت، حفظ حقوق عمومی و دفاع از حقوق مردم در همه عرصه ها وظیفه قوه قضائیه است، عنوان کرد: این بار سنگینی است که بر دوش قوه قضائیه قرار گرفته و ما باید این وظیفه را به خوبی انجام دهیم.

معاون قوه قضائیه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: هروقت بیانیه گام دوم انقلاب را یادآوری می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که همه ما بخاطر به نتیجه نرسیدن برخی اهداف مقصر هستیم.

مصدق با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی پنج سال قبل بیانیه گام دوم انقلاب را نوشتند، عنوان کرد: این بخش‌نامه و یا آئین‌نامه نیست، بلکه برنامه زندگی ما است که با نگاه به تجربیات گذشته و برنامه‌های رو به افق پیش‌رو و آینده تدوین شده است.

وی ادامه داد: از بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی غافل شده‌ایم و بهانه‌های مختلفی در دست دشمن هست تا از آن استفاده کند و دستاوردها به گوش مردم نرسد.

معاون قوه قضائیه با اشاره به اینکه ویژگی مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرهیز از از شعارگرایی و مقابله با نا امیدی است، گفت: امروز با تمام دشمنی‌های استکبار جهانی، این آرامش و امنیتی که وجود دارد به برکت همکاری ارگان‌های مختلف است.

مصدق خاطرنشان کرد: باید بدانیم تضعیف نیروی‌های‌ امنیتی و انتظامی خواسته دشمن است و نباید در این مسیر حرکت کرد.

وی در پایان به آغاز به کار دکتر محمدی مهر به عنوان رئیس دادگستری استان همدان اشاره کرد و گفت: ارتباط مستقیم با مردم، حمایت از تولید و شرکت‌های دانش بنیان و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها،‌ صیانت از حقوق عامه، تکریم ارباب رجوع، قطع دست متجاوزان بیت‌المال و مبارزه جدی با اخلال‌گران اقتصادی را از رئیس جدید دادگستری همدان تقاضا داریم.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210550
  • دیدگاه‌ها برای از بیان دستاوردهای انقلاب غافل شدیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.