• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اردوگاه‌های تفریحی با قیمت مناسب در اختیار جوانان قرار گیرد

  • کد خبر : 202103
  • 03 آبان 1402 - 9:10
اردوگاه‌های تفریحی با قیمت مناسب در اختیار جوانان قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بارها نسبت به لزوم در اختیار گذاشتن اردوگاه‌ها و مجموعه‌های تفریحی و ورزشی به صورت رایگان و یا با حداقل هزینه به جوانان ‌و بانوان تأکید داشتم، اما متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.

به گزارش عصر همدان به نقل از فارس؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در دیدار با معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع)، با تقدیر از دغدغه‌مندی این مجموعه در عرصه مسائل فرهنگی، اظهار کرد: یک از مشکلات در رابطه برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح همدان، نبود انسجام لازم در در برنامه‌ها و در بین مجموعه‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه هر یک از مجموعه‌ها به شکلی که احساس می‌کنند باید عمل کند، وارد میدان می‌شود، یادآور شد: به همین خاطر در بسیاری از موارد شاهد موازی کاری‌هایی در راستای فعالیت‌های فرهنگی هستیم که باید برای آن تدبیری جدی اندیشید.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه نیازمند مغز متفکر و هسته اصلی برای راهبری و انسجام در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان هستیم، گفت: در این مسیر اسم‌ها مهم نیست، بلکه مهم انجام شدن درست و به‌موقع کار است.

وی با بیان اینکه اگر مجموعه‌ای کار را پیش برد ما هم باید به کمک او برویم و از پیشرفت و موفقیت او خوشحال شویم افزود: متاسفانه با آسیب‌های فراوانی در جامعه روبرو هستیم که عدم انسجام و عدم هماهنگی‌ها در این عرصه باعث شده گاهی از موارد کارها خوب پیش نرود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان از دیگر مشکلات موجود در حوزه مسائل فرهنگی را نبود نگاه فرهنگی در بین برخی از مسئولان عنوان کرد و گفت: از آنجایی که اطلاع کاملی از مسئله فرهنگ در بین برخی وجود ندارد، حتی زمانی که فرهنگی هم می‌خواهند انجام دهند، این کار تبدیل به ضد فرهنگ می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در این جلسات باید بدون تعارف صحبت کرد تا شاهد رفع مشکلات جامعه و دغدغه‌ خانواده‌ها بود، اظهار کرد: برخی ظرفیت‌ها در مناطق مختلف همدان وجود دارد که بدون استفاده مانده، در حالی که می‌توان به بهترین نحو از آن استفاده کرد.

شعبانی تصریح کرد: در حدود چهار سالی که بنده در این سمت حضور داریم، بارها نسبت به لزوم در اختیار گذاشتن اردوگاه‌ها و مجموعه‌های تفریحیو ورزشی به بانوان و جوانان به صورت رایگان و یا با حداقل هزینه تأکید داشتم، اما متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه اردوگاه‌ها و ظرفیت‌های فراوانی در اختیار مجموعه‌های دولتی در سطح همدان قرار دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از این ظرفیت‌ها تعطیل است در حالی که می‌توان با یک اعتبار آنجا را تبدیل به یک مجموعه فرهنگی و تفریحی بزرگ کرد.

امام جمعه همدان با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط مجموعه معاونت اجتماعی سپاه، بیان کرد: سپاه در عرصه‌های مختلفی تلاش‌های خوبی داشته که قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه مسائل فرهنگی باید همه در کنار هم باشیم، گفت: برای تأثیرگذاری در مسائل فرهنگی، اخلاص در کارها یک نیاز و ضرورت است.

شعبانی تصریح کرد: تأثیرگذاری بر اذهان و اندیشه جامعه نیازمند اخلاص است و باید کار برای خدا باشد.

 

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202103
  • دیدگاه‌ها برای اردوگاه‌های تفریحی با قیمت مناسب در اختیار جوانان قرار گیرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.