• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار نهاوند:

اربعین نماد دین‌داری مردم است

  • کد خبر : 195055
  • 05 شهریور 1402 - 9:25
اربعین نماد دین‌داری مردم است
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار نهاوند گفت: پدیده بزرگ، حماسی و کم‌نظیر اربعین حسینی موجب شگفتی جهانیان شده و نماد دین‌داری مردم است.

شهروز کیانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ حماسه اربعین پدیده‌ای کم‌نظیر در دنیا است و موجب شگفتی جهانیان شده است.

وی اظهار داشت: اربعین یک اجتماع بزرگ معنوی است و نمادی از دین‌داری و دین‌مداری مردم است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار نهاوند افزود: در حماسه عظیم اربعین همه افراد از زن و مرد و کوچک و بزرگ مسلمان و حتی غیرمسلمانان حضور دارند که این نشان‌دهنده حقانیت راه امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: باوجود همه نقشه‌های دشمنان برای دور کردن مردم از فرهنگ اسلامی و حسینی ولی در ایام ماه محرم و صفر همگان دیدند که مراسمات با چه شکوهی خاصی برگزار شد.

کیانی گفت: در ایام اربعین هم دشمنان همه کارکردند ولی در این روزها که به اربعین نزدیک می‌شویم شور و شوق همگان را برای حضور در کربلا مشاهده می‌کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار نهاوند اظهار داشت: در این سفر کسانی که در مسیر عشق حرکت می‌کنند یاد شهدا و سردار دل‌ها را زنده نگه‌دارند چون مجاهدت این عزیزان بود که راه را برای ما باز کرد.

وی افزود: با توجه به میزبانی مردم شهرستان نهاوند از زائران، امیدواریم که اگر به سفر کربلا نمی‌رویم بتوانیم قدمی برای خدمت‌رسانی به زائران برادریم.

کیانی بیان کرد: نگاه دنیا امسال به اربعین است و دنیا بار دیگر شکوه عشق و معرفت به راه امام حسین (ع) را مشاهده خواهد کرد و بار دیگر نقشه دشمنان برای دور کردن مردم از اهل‌بیت را خنثی‌شده خواهند دید.

وی اظهار داشت: امیدواریم در شهرستان نهاوند بتوانیم میزبان خوبی برای زائران باشیم و بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه دهیم.

معاون سیاسی فرماندار نهاوند در خصوص تأمین ارز اربعین هم گفت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت ارز اربعین هرروز صبح از ساعت ۶ تا پایان ساعت اداری به بانک سپه شعبه مرکزی و شعب پست‌بانک در شهرستان نهاوند مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مردم خواستار افزایش شعب بانکی برای دریافت ارز اربعین شده بودند، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده و همکاری بانک سپه در حال حاضر زائرین می‌توانند برای دریافت ارز اربعین به بانک سپه شعبه مرکزی و ۴ شعبه پست‌بانک در نهاوند، فیروزان، گیان و روستای شهرک سلگی مراجعه و با ارائه کارت ملی،  گذرنامه و ثبت‌نام در سامانه سماح ارز موردنیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195055
  • دیدگاه‌ها برای اربعین نماد دین‌داری مردم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.