• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
جانشین مرکز مطالعات سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اراده جمهوری اسلامی محقق می‌شود

  • کد خبر : 214674
  • 30 فروردین 1403 - 8:20
اراده جمهوری اسلامی محقق می‌شود
جانشین مرکز مطالعات سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اراده جمهوری اسلامی محقق می‌شود، گفت: توجه به این موضوع بسیار مهم که جمهوری اسلامی ایران، علیرغم همه تهدیدات دشمنان در برابر چشم جهانیان، از خاک خود به خاک رژیم کودک‌کش صهیونیست موشک پرتاب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ مهدی سعیدی شب گذشته، در رابطه با بررسی لایه های پیدا و پنهان پاسخ سپاه به تجاوز صهیونیستها، اظهار کرد: عملیات باشکوه طوفان‌ الاقصی، پس از ۷۰ سال، هیبت صهیونیست‌ها را زیر سوال برد.

وی افزود: خشم صهیونیست‌ها از انجام این عملیات پنهان نبوده و می‌خواستند در حال بضاعت خود از جمهوری اسلامی انتقام بگیرند.

جانشین مرکز مطالعات سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، این عملیات، بنیان رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد، عنوان کرد: بنابراین رژیم منحوس صهیونیستی برای دگرگون کردن فضا دست به عملیات ناجوانمردانه‌ای برعلیه ایران کرده و جمعی را در کشور شهید کرده و جمعی را در کنسولگری ایران به خاک و خون کشید که تمام کارهایش نقض قوانین بین‌المللی بود.

سعیدی ادامه داد: بنابراین جمهوری اسلامی در اینجا باید به صبر استراتژیک خود پایان می‌داد که در آن، ضرورت پاسخ همه جانبه ایجاد شد.

جانشین مرکز مطالعات سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این سوال که این برخورد باید دارای چه ابعادی می‌شد؟ تاکید کرد: این عملیات باید هوشمندانه طراحی شده و بر اساس واکنش احساسی انجام نمی‌شد.

سعیدی همچنین افزود: پاسخ ما در این عملیات حکیمانه، باید بازدارنده و پشیمان کننده متجاوزان می‌شد، علاوه بر آن افکار عمومی را قانع کرده و قابل دفاع در سطح بین‌المللی می‌شد.

وی با بیان اینکه وارد شدن ما به جنگ مستقیم با صهیونیست‌ها به صلاح جنگ غزه نیست، خاطرنشان کرد: برای عملیاتی کردن وعده صادق، بررسی‌های بسیاری در اتاق فکر انجام شده، محصول این اتاق فکر، انجام این عملیات، از خاک خود جمهوری اسلامی بود نه یک ضربه نیابتی و هدف نیز خاک این رژیم منحوس بود که به نتیجه رسید.

جانشین مرکز مطالعات سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه ویژگی این عملیات باشکوه گفت: ویژگی بعدی آن مورد هدف قرار گرفتن مناطق نظامی بوده، همچنین طراحی پیچیده و ترکیبی این عملیات بخاطر قدرت دشمن بوده‌ است.

سعیدی با اشاره به مورد هدف قرار گرفتن یک پایگاه اطلاعاتی بسیار مهم این رژیم جعلی، تاکید کرد: در این عملیات باشکوه دو پایگاه اساسی دشمن، مورد هدف قرار گرفت و انجام این عملیات پیچیده، نیاز به توجه ابعاد متعددی داشت.

وی با تاکید بر اینکه اراده جمهوری اسلامی محقق می‌شود، یادآور شد: توجه به این موضوع بسیار مهم که جمهوری اسلامی ایران، علیرغم همه تهدیدات دشمنان در برابر چشم جهانیان، از خاک خود به خاک رژیم کودک‌کش صهیونیست موشک پرتاب کرد.

جانشین مرکز مطالعات سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به حساس بودن انجام این عملیات باشکوه و پیگیری همزمان این موضوع توسط میلیون‌ها نفر در جهان اشاره کرد و اضافه کرد: سطح گستره این عملیات در طول این چند سال اخیر، بسیار نادر بوده است.

سعیدی در پایان به موفقیت ۴۰درصدی این عملیات تاکید کرده و افزود: بخش قابل توجهی از این موشک‌ها به هدف اصابت کرده و طبق گزارشات بدست رسیده این عملیات ضربه مهلکی به دشمن وارد کرده و مهم‌تر از هرچیزی این عملیات ۵ ساعته این رژیم منحوس را تا چند وقت از لحاظ اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی متلاشی کرده بود.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214674
  • دیدگاه‌ها برای اراده جمهوری اسلامی محقق می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.