• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

ارائه خدمات به شهروندان از اولین لحظه شروع بارش برف در شهرستان بهار

  • کد خبر : 177429
  • 20 بهمن 1401 - 8:47
ارائه خدمات به شهروندان از اولین لحظه شروع بارش برف در شهرستان بهار

در ساعات اولیه بارش نعمت الهی برف در شهر بهار پرسنل، امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر شهرستان بهار و واحد خدمات شهری و نقلیه شهرداری بهار در حال آماده باش هستند. به گزارش عصرهمدان؛ با اعلام هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف در استان واحد خدمات شهری و نقلیه شهرداری بهار با دستور شهردار […]

در ساعات اولیه بارش نعمت الهی برف در شهر بهار پرسنل، امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر شهرستان بهار و واحد خدمات شهری و نقلیه شهرداری بهار در حال آماده باش هستند.

به گزارش عصرهمدان؛ با اعلام هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف در استان واحد خدمات شهری و نقلیه شهرداری بهار با دستور شهردار بهار به حالت آماده باش کامل شدند و از اولین لحظه شروع بارش برف در بهار ، عملیات شن پاشی، برف روبی در معابر سطح شهر را آغاز کردند و هم اکنون نیز ادامه دارد.

همچنین پرسنل، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در پی اعلام هشدار زرد هواشناسی استان فراخوان شدند و در قالب دو تیم عملیاتی به محور های مواصلاتی اعزام شدند و جمعیت هلال احمر شهرستان بهار آمادگی لازم جهت اسکان احتمالی در راه ماندگان در ۱۲محل مناسب را دارد.

شایان ذکر است که بازدید میدانی بخشدار مرکزی بهار از جاده های روستایی بخش مرکزی و بررسی نحوه ی بازگشایی راه های روستایی در حال انجام است.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177429
  • دیدگاه‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان از اولین لحظه شروع بارش برف در شهرستان بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.