• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5
دستور دادستان همدان؛

احضار مدیران کل و نمایندگان آنان که در اجرای سامانه “نانی نو” ترک فعل کرده اند

  • کد خبر : 187021
  • 25 خرداد 1402 - 9:23
احضار مدیران کل و نمایندگان آنان که  در اجرای سامانه “نانی نو” ترک فعل کرده اند
دادستان همدان گفت: مدیران کل و نمایندگان آنان که در اجرای سامانه "نانی نو" به وظیفه ی نظارتی خود عمل نکرده و ترک فعل کرده اند به زودی به دادسرا احضار می شوند.

به گزارش عصر همدان؛ «حسن خانجانی موقر» در جلسه بررسی مشکلات پیش آمده در نحوه اجرای سامانه “نانینو” (سامانه هوشمندسازی یارانه آرد و نان)، گفت: این سامانه برای حفظ منافع عمومی کشور و توزیع عادلانه یارانه ها طراحی شده، اما متأسفانه با توجه به گزارش های ارسالی، به دلیل ضعف  نظارت ها و اینکه در اجرای آن توجه به مقررات نشده، در خدمت رسانی برای عرضه نان اخلال ایجاده کرده و حقوق بیت المال تضییع شده است.

وی تأکید کرد: بنابراین درخصوص دستگاه هایی که در دستور العمل اجرای این سامانه مسوولیت دارند و مؤظف به رصد روزانه بودند و به وظایف قانونی خود عمل نکردند، بازپرس ویژه مکلف است ضمن تشکیل پرونده هم برای مدیر کل و هم برای نماینده دستگاه به منظور بررسی پرونده، آنان را به جهت ترک فعل احضار کند.

دادستان همدان عنوان کرد: فروش صوری نان و غیرعادی بودن آن و نیز عدم ارایه خدمات مناسب به همشهریان از سوی برخی نانوایی ها در سایه ضعف نظارتی شدید رخ داده و متولیان امر باید پاسخگو باشند.

خانجانی موقر در ادامه بر بازنگری ضوابط نظام صنفی در ارایه پروانه برای راه اندازی نانوایی ها تأکید کرد و گفت: چگونه امکان دارد شخصی که اطلاعاتی از نحوه اداره نانوایی ندارد با اعمال نفوذ این و آن، نزدیک به ۱۰ پروانه راه اندازی نانوایی دریافت کرده باشد؟!

وی همچنین عنوان کرد: باید نظارت ها بیشتر شود تا وزن چانه، کیفیت و پخت نان در ساعات تعیین شده نانوایی به بهترین نحو انجام گیرد و البته برخوردها به گونه ای باشد که منجر به تعطیلی خدمات عمومی به مردم نشود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187021
  • دیدگاه‌ها برای احضار مدیران کل و نمایندگان آنان که در اجرای سامانه “نانی نو” ترک فعل کرده اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.