• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

اجرای ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی در اسدآباد

  • کد خبر : 20177
  • 23 شهریور 1398 - 13:59
اجرای ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای۸۰ عنوان برنامه فرهنگی در سطح شهرستان اسدآباد در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: خودباوری، ایستادگی، اعتماد به جوانان از ویژگی های دفاع مقدس است. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد صبح امروز در ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان اسدآباد، با بیان […]

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای۸۰ عنوان برنامه فرهنگی در سطح شهرستان اسدآباد در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: خودباوری، ایستادگی، اعتماد به جوانان از ویژگی های دفاع مقدس است.


به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد صبح امروز در ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی سومین انقلاب دینی بعداز ۱۵ قرن شکل گرفته که دشمن تاب این را نداشت و توطئه های مختلف برای سرنگونی آن برنامه ریزی کرد، اظهار کرد: یکی از توطئه های دشمن برنامه جنگ عراق علیه ایران بود که به عنوان طولانی ترین جنگ قرن مطرح است.

وی دفاع مقدس را بیانگر عزم آهنی مردان بزرگی دانست که درس بزرگی به جامعه داده است، گفت: خودباوری، ایستادگی، اعتماد به جوانان از ویژگی های دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد به بیان برنامه هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبار مزار شهدا، دیدار بسیجیان ادارات و پایگاه ها با امام جمعه ، غبارروبی مزارشهدا،، ایستگاه صلواتی توسط بسیج اصناف یادواره شهدای و یادواره ابروی محله، برگزاری نشستهای بصیرتی، قرائت وصیتنامه شهدا در سطح مدارس، برگزاری یادبود شهدا در مدارس، بازدید از طرح های اقتصادی مقاومتی را از جمله برنامه های این هفته در شهرستان اسداباد برشمرد.

وی از افتتاح خانه‌های سیل زدگان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این امر به همت بسیج سازندگی انجام شده است.

الیاسی کمک به دانش آموزان بی بضاعت را از دیگر برنامه‌های در هفته دفاع مقدس خواند و افزود: به همت خیرین ، اصناف و سپاه و بسیج اصناف ۵۰ دست مانتو و شلوار به دانش اموزان بی بضاعت اهدا می شود.

در ادامه یزدان آزرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد هم سرکشی از خانواده شهدا را یک کار فرهنگی دانست و گفت: البته نحوه سرکشی ها باید نسبت به گذشته تغییراتی داشته باشد و از تعداد باقی مانده پدران و مادران شهدا و خانواده هایی که تاکنون دلجویی از آنان نشده است، در دستور کار قرار گیرد.

آزرمی بابیان اینکه برخی از کوچه ها در سطح شهر دارای نام نیستند و می توان از نام شهدا برای آنها استفاده کرد، گفت: البته شهدا و خانواده آنان نیازی به نامگذاری نام شهیدی ندارند اما این رسالت و وظیفه ماست که یاد و نام آنان زنده نگه داریم.

وی زنگ مقاومت در مدارس را برنامه ای خوب دانست و گفت: تمثال و تصاویر شهدا در بلوار ۲۲ بهمن این شهر نصب شود.

معاون فرماندار اسدآباد بابیان اینکه برخی از پدران و مادران هنوز کارت ملی ندارند و این به دلیل کهولت سن و مشکل رفت و آمد آنان است، گفت: بسیاری از این مادران و پدران شهدا در روستاها هستند و این وظیفه ماست که برای ارائه خدمات خدمت آنان برسیم و آنان را از داشتن کارت ملی بهره مند کنیم.

در ادامه سرپرست تبلیغات اسلامی اسدآباد هم با بیان اینکه هر مدیر جای یک شهید در پشت میزی نشسته و باید قدر خون ریخته شده را بداند، گفت: مدیران و مسئولان مقام و جایگاه خود را مدیون ۱۴۰۰ سال ایثار و شهادت ایثارگران، جانبازان و شهدا هستند و کوتاهی ها نسبت به وظایف خود خیانت به ۱۴۰۰ سال آرمان انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام ملکی تصریح کرد: جنگ امروز جنگ فرهنگی و اقتصادی است و مسئولان باید جهاد اقتصادی و فرهنگی را در برنامه هایشان بگنجانند.

وی همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی در هفته دفاع مقدس توسط تبلیغات اسلمی خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ جلسه و منبر در مساجد با موضوع ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=20177
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.