• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

دوران دفاع مقدس اولین آزمایش بزرگ بسیجیان بود

  • کد خبر : 33860
  • 05 آذر 1398 - 15:06
دوران دفاع مقدس اولین آزمایش بزرگ بسیجیان بود

فرمانده سپاه ملایر گفت:  دوران دفاع مقدس اولین آزمایش بزرگ بسیجیان بعد از تولد بسیج بود که بسیجیان از این آزمون سربلند بیرون آمدند. به گزارش عصر همدان، سید جواد حسینی ظهر امروز در «تجمع بزرگ بسیجیان ملایر» در سالن ۵ هزارنفری الغدیر ملایر، بسیج را برگرفته از نوآوری امام (ره) دانست و اظهار کرد: […]

فرمانده سپاه ملایر گفت:  دوران دفاع مقدس اولین آزمایش بزرگ بسیجیان بعد از تولد بسیج بود که بسیجیان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

به گزارش عصر همدان، سید جواد حسینی ظهر امروز در «تجمع بزرگ بسیجیان ملایر» در سالن ۵ هزارنفری الغدیر ملایر، بسیج را برگرفته از نوآوری امام (ره) دانست و اظهار کرد: بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی با اندیشه رهبر کبیر انقلاب از مجموعه‌ای از انسان‌های باانگیزه، پاک و مقدس شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در ویژه ‌برنامه روز بسیج امسال، برنامه‌ای نو و متفاوت تدارک دیده ‌شده است گفت: امسال با خلاقیت بسیجیان یک نمایشنامه در پنج بخش اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه قطعه اول این نمایش با محوریت نمایش عاشورا خواهد بود تصریح کرد: بسیج در امتداد عاشورا و برگرفته از نهضت سرخ حسینی است و به همین دلیل اولین قطعه این نمایش به روایتی از عاشورا اختصاص ‌یافته است.

وی با بیان اینکه قطعه دوم این نمایش برگرفته از انقلاب اسلامی است افزود: بسیج همجنس انقلاب و یار و یاور انقلاب است.

حسینی قطعه سوم این نمایش را برگرفته از دفاع مقدس دانست و بیان کرد: دفاع مقدس دفاع جانانه بسیجیان این مرز و بوم از میهن اسلامی بود و در قطعه سوم به این مهم پرداخته شده است.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس اولین آزمایش بزرگ بسیجیان بعد از تولد بسیج بود که بسیجیان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه ملایر خاطرنشان کرد: قطعه چهارم نمایش با موضوع بسیج سازندگی است چراکه پس از پایان جنگ تحمیلی بسیج به پایان نرسید و پس‌ازآن دوران بسیج در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشته و دارد.

وی در پایان با بیان اینکه قطعه آخر این نمایش مربوط به  دفاع از حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت و حرکت به سمت بیت‌المقدس است یادآور شد: این نمایش با ایده و فکر بسیجیان و حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند بسیجی انجام‌شده است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33860
  • دیدگاه‌ها برای دوران دفاع مقدس اولین آزمایش بزرگ بسیجیان بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.