• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

آمیخته شدن خون‌های سرداران مقاومت، زمینه ساز وحدت بیش از پیش جبهه مقاومت شده است

  • کد خبر : 41858
  • 17 دی 1398 - 13:09
آمیخته شدن خون‌های سرداران مقاومت، زمینه ساز وحدت بیش از پیش جبهه مقاومت شده است

حجت الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه در آمیخته شدن خون های سرداران مقاومت، زمینه ساز وحدت بیش از پیش جبهه مقاومت شده است، گفت: تنها پیام خیزش مردمی در مراسم تشییع حاج قاسم به دولت، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا است. به گزارش عصر همدان، امام جمعه تویسرکان پیش از ظهر امروز […]

حجت الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه در آمیخته شدن خون های سرداران مقاومت، زمینه ساز وحدت بیش از پیش جبهه مقاومت شده است، گفت: تنها پیام خیزش مردمی در مراسم تشییع حاج قاسم به دولت، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا است.

به گزارش عصر همدان، امام جمعه تویسرکان پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ مردمی تویسرکان، اظهار کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آتشی در دل ها ایجاد کرده که نه قلمی می تواند این احساس را بنویسد و نه دوربینی می‌تواند آن را ضبط کند.

وی با بیان اینکه سوز و داغ سردار سلیمانی دل ها را سوزاند، افزود: دل سردار سلیمانی با امام حسین(ع) و ولایت گره خورد و آن اشکی که رهبر انقلاب هنگام اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید والامقام ریختند، نشان دهنده عمق این سوز و گداز بود.

موحدی با تأکید بر اینکه سردار سپهبد سلیمانی ۴۰ دهه از عمر با عزت خود را مجاهدانه در راه اسلام و انقلاب هزینه کرد، گفت: سردار دل ها مرد عمل بود و این همه شور و اشتیاق مردم در برگزاری مراسم‌های تشییع و یادبود این شهید بزرگوار نشان دهنده  تاج با عظمتی است که خداوند بر سر سردار گذاشته است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی طی سال های خدمت خود با حقوق حداقلی زندگی می کرد و حتی حق مأموریت نیز نمی گرفت، تصریح کرد: این سردار بزرگ یک مجاهد حقیقی فی سبیل الله بود و جهانیان خوب می دانند انتقام سختی در انتظار آمریکای پلید و اسرائیل جنایتکار است.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: خدا خواست تا با درآمیخته شدن خون های بزرگان جبهه مقاومت در ایران و عراق، از یک سو آرامشی در این دو کشور ایجاد شود و از سوی دیگر وحدت بین آزادی‌خواهان جهان بیش از پیش در جهان جلوه کند.

وی با اشاره به نامه عده ای اندک و نالایق مبنی بر اینکه به خیال خام خود انتقام گرفته نشود، بیان کرد: این افراد از اسلام و قرآن به دور هستند و پیام این حضور حماسی مردم به این عده اندک خود فروخته، دنیا پرست و مسئولان ترسو، نه سازش، نه تسلیم، انتقام انتقام است.

موحدی به پیام این خیزش بزرگ مردمی در مراسم های گرامیداشت سردار شهید سپهبد سلیمانی به دولت، ادامه داد: پیام مردم بزرگ ایران در این مراسم‌ها نه ساز نه تسلیم نبرد با آمریکاست.

وی خاطرنشان کرد: امروز فرماندهان دلیر جبهه مقاومت چه در ایران و عراق و چه در لبنان و سوریه با جهانی شدن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک صدا می گویند ما انتقام سختی از استکبار جهانی می گیریم.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه به زودی این ستمکاران زمان را باید در زباله دان های تاریخ جستجو کنیم، یادآور شد:این اشک‌های بی اختیار در غم شهادت سردار دل ها به دلیل گره خوردن دل سردار شهید سلیمانی با امام زمان (عج) است و نشان می دهد جامعه ما لیاقت ظهور پیدا کرده است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41858
  • دیدگاه‌ها برای آمیخته شدن خون‌های سرداران مقاومت، زمینه ساز وحدت بیش از پیش جبهه مقاومت شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.