• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

آموزش و پرورش استان همدان در جذب دانش آموزان، عملکرد بسیار خوبی داشته است

  • کد خبر : 87056
  • 13 مهر 1399 - 12:52
آموزش و پرورش استان همدان در جذب دانش آموزان، عملکرد بسیار خوبی داشته است

حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: آموزش و پرورش استان همدان در جذب و پوشش دانش آموزان، در دوره های مختلف تحصیلی عملکرد بسیار خوبی داشته است. به گزارش عصر همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با قدردانی از تلاش ها و اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت […]

حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: آموزش و پرورش استان همدان در جذب و پوشش دانش آموزان، در دوره های مختلف تحصیلی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش عصر همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با قدردانی از تلاش ها و اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت استان در پیگیری و اجرای مطلوب برنامه ها، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان همدان به جهت جذب و پوشش دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

حاجی بابایی افزود: براساس آمارهای رسمی اعلام شده، پوشش دانش آموزی این استان بالاتر از میانگین کشوری است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت هوشمند سازی مدارس، گفت: بر اساس برنامه ششم تمامی مدارس باید هوشمندسازی شوند.

وی افزود: در استان همدان عزم جدی برای این کار وجود دارد و می توان با استفاده از تمام ظرفیت ها زمینه های تحقق کامل آن را فراهم نمود.

حاجی بابایی با اشاره به عملکرد خوب آموزش و پرورش در ارائه آموزش های غیر حضوری و نقش شبکه شاد در این زمینه، تصریح کرد: برای بهره مندی تمام دانش آموزان از آموزش های مجازی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته، همه بخش ها باید به میدان بیایند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=87056
  • دیدگاه‌ها برای آموزش و پرورش استان همدان در جذب دانش آموزان، عملکرد بسیار خوبی داشته است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.