• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

آقای استاندارد ؛ در انتصابات انقلابی عمل کنید!

  • کد خبر : 178961
  • 08 اسفند 1401 - 10:15
آقای استاندارد ؛ در انتصابات انقلابی عمل کنید!

در گیر و دار رایزنی برخی نمایندگان با وزارتخانه‌ها، مجموعه مدیریت ارشد استان همدان تردید نکند که اگر در این ماجرا، اجازه بدهد که یک انتصاب با فشار یک نماینده صورت پذیرد، قطعا سایر نمایندگان نیز مطالبات مشابهی خواهند داشت و استاندارد ی قطعا از اجابت همه آنها عاجز خواهد ماند! به گزارش عصرهمدان؛ تقریبا […]

در گیر و دار رایزنی برخی نمایندگان با وزارتخانه‌ها، مجموعه مدیریت ارشد استان همدان تردید نکند که اگر در این ماجرا، اجازه بدهد که یک انتصاب با فشار یک نماینده صورت پذیرد، قطعا سایر نمایندگان نیز مطالبات مشابهی خواهند داشت و استاندارد ی قطعا از اجابت همه آنها عاجز خواهد ماند!

به گزارش عصرهمدان؛ تقریبا از همان روزهای نخست روی کار آمدن دولت سیزدهم، یک رسم غلط توسط وزارت کشور پایه‌گذاری شد که باعث تنش و آسیب های فراوان در استان‌ها و شهرستان‌ها و سهم خواهی‌های ریز و درشت گردید.

وقتی که وزارت کشور از مجمع نمایندگان استان درخواست کرد تا لیست استاندارد ان پیشنهادی خود را اعلام کنند، این امر برای برخی از نمایندگان مشتبه گردید که انتخاب استاندارد و فرماندار و بخشدار از حقوق مسلم نمایندگی است!

برخی از نمایندگان هم در راستای این حق خود خوانده، تلاش کردند تا افراد نزدیک به تفکر سیاسی خود را منصوب کنند تا در روزهای آتی و به ویژه در ایام انتخابات ازظرفیت‌های آنها استفاده کنند

از این منظر، ارائه گزارش عملکرد مدیران اجرایی، بهترین شعار برای کاندیداهای انتخاب مجلس آتی است.

نگاهی به صفحات مجازی برخی از نمایندگان استان و کشور نشان می دهد که بسیاری از گزارش کارهای ارائه شده ربطی به وظایف نمایندگی نداشته و در واقع عملکرد دولتمردان است که گزارش سازی شده است .

این روزها اخبار آشکار و پنهانی که از استان همدان و ساختمان استاندارد ی به گوش می رسد، حکایت از رایزنی و فشار بر وزارتخانه های مختلف برای انتصاب مدیر مدنظر برخی نمایندگان است.

ظاهراً این فشارها تا حدی بوده که برخی از وزارتخانه ها نیز برای خلاص شدن از آن، توصیه هایی برای اجابت نیز انجام داده اند.

حالا نوبت استاندارد ی و مدیر ارشد استان است که در این دو راهی یا معامله کند و با چراغ سبز مجموعه های کشوری، به خواسته های غیرقانونی و غیرشرعی نماینده تن دهد یا مستقل بماند و بر اساس اصول انقلاب و قانون اساسی و تاکیدات رهبر انقلاب عمل کند.

توصیه اکید مجموعه جریان انقلاب، شیوه دوم است. آقای استاندارد ، لطفاً انقلابی بمانید و وارد معامله نشوید!

تردید نکنید که اگر در این ماجرا، اجازه بدهید که یک انتصاب با فشار یک نماینده صورت پذیرد، قطعا سایر نمایندگان نیز مطالبات مشابهی خواهند داشت و شما قطعا از اجابت همه آنها عاجز خواهید ماند.

تا الان در حوزه انتصابات هرچه بوده، گذشته ولی از این به بعد بر مدار شایسته سالاری و انقلابی‌گری اقدام کنید و تردید نکنید که جامعه رسانه‌ای استان هم از این اقدامات پشتیبانی می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178961
  • دیدگاه‌ها برای آقای استاندارد ؛ در انتصابات انقلابی عمل کنید! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.