• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4
نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد:

آسفالت آخرین جاده خاکی در نهاوند

  • کد خبر : 207936
  • 02 دی 1402 - 9:06
آسفالت آخرین جاده خاکی در نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی آخرین راه خاکی روستایی نهاوند به‌زودی آسفالت می‌شود.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: اقدامات بسیار خوبی در محورهای اصلی شهرستان و جاده‌های روستایی انجام‌شده و همچنان ادامه دارد.
وی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده، بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با زیرسازی و آسفالت جاده روستایی محمودیه بخش خزل نهاوند به طول دو کیلومتر موافقت کرد.

شهبازی افزود: با آسفالت راه این روستا در شهرستان نهاوند دیگر راه روستایی خاکی وجود نخواهد داشت که دستاورد خوبی است.

وی در ادامه بر تسریع در تخصیص قیر برای بهسازی و آسفالت معابر روستایی در دیدار با غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات در اختیار نماینده در دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی برای بهسازی و آسفالت معابر روستایی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.

وی بیان داشت: پیرو پیگیری‌های انجام‌شده و دیدار با مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب اعتبار نقدی و قیر در دیدار با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، تسریع در اجرای پروژه‌های روستایی پیگیری شد.

شهبازی افزود: با تخصیص اعتبارات فوق، اکثر روستاهای شهرستان بهسازی و آسفالت شده‌اند و تعدادی در حال اجرا و برخی در نوبت اجرا می‌باشند.

نماینده نهاوند با اشاره به اینکه پیرو جلسات صورت گرفته اعتبار قابل قبولی در حوزه بهسازی روستایی به شهرستان تخصیص‌یافته است، گفت: مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات در اختیار نماینده بعلاوه ۸۰۰ میلیارد ریال فوق در اختیار بنیاد مسکن قرارگرفته است.

وی با اشاره به بازدید انجام‌شده روزهای گذشته از روند اجرایی عملیات بهسازی و آسفالت روستاهای «سرخکند» و «محمودآباد» از توابع بخش مرکزی اظهار داشت: از محل اعتبارات در اختیار نماینده مبلغ ۶ میلیارد ریال برای روستای سرخکند و مبلغ هفت میلیارد ریال برای روستای محمودآباد تخصیص‌یافته است.

شهبازی در بخش پایانی صحبت‌هایش از تخصیص ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه ستاد بحران شهرستان خبر داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس در پایان گفت: پس از بازدید ماه گذشته نژاد جهانی معاون بازسازی و باز توانی سازمان مدیریت بحران کشور از نهاوند و بازدید از مناطق آسیب‌دیده از سیل و بلایای طبیعی مبلغ ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان تخصیص یافت.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207936
  • دیدگاه‌ها برای آسفالت آخرین جاده خاکی در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.