• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
مهندس صدری اعلام کرد :

درگاه ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت مخابرات ایران، متمرکز و کشوری شد

  • کد خبر : 3347
  • 14 بهمن 1397 - 22:21
درگاه ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت مخابرات ایران، متمرکز و کشوری شد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اجرای سیستم نرم افزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکین تلفن ثابت مخابرات ایران، افزود : اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت، در پایگاه داده این نرم افزار بصورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت گردید.

به گزارش عصر همدان، سید مجید صدری با اشاره به فراهم شدن این امکان ادامه داد: می توان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن ۲۰۱۱۷ و یا با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت نمود.

وی اظهار داشت : سیستم یکپارچه ثبت و پی گیری خرابی این امکان را در اختیار مخابرات ایران قرار می دهد تا با استفاده از اطلاعات داشبورد مدیریتی، بتوان وضعیت خرابی و زمان رسیدگی و رفع آن را در مناطق مختلف کشور بصورت متمرکز رصد نمود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان افزود : می توان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری نمود تا در نهایت با کاهش مدت زمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=3347
  • دیدگاه‌ها برای درگاه ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت مخابرات ایران، متمرکز و کشوری شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.