• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
برای نخستین بار در کشور

کاردکس دستی پرستاری بیمارستان آتیه همدان به الکترونیکی تبدیل شد

  • کد خبر : 1086
  • 25 مرداد 1397 - 16:59
کاردکس دستی پرستاری بیمارستان آتیه همدان به الکترونیکی تبدیل شد

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی از انتخاب همدان به عنوان پایلوت اجرای طرح کاردکس پرستاری سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش عصر همدان، مریم گیلوری ظهر امروز در مراسم رونمایی از کاردکس الکترونیک پرستاری در بیمارستان آتیه، با بیان اینکه تعاملات بین وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی به کیفیت خدمات پرستاری کمک خواهد کرد؛ اظهار کرد: این مهم باعث می‌شود قدم‌های  بزرگتری در راستای بهبود وضعیت پرستاران و بیماران و در مجموع وضعیت کشور برادریم.

وی گفت: امروز به بهانه رونمایی از کاردکس الکترونیک پرستاری، طرحی که سازمان تامین اجتماعی در کشور پیش قدم بوده  گرد هم آمده‌ایم.

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در بسیاری از امور نظیر درمان و مراقبت پرستاری پیشقدم بوده و حرفی برای گفتن دارد، افزود: خوشبختانه در حوزه آی‌تی اقدامات خوب و اثرگذاری صورت گرفته است.

وی با تاکید به اینکه سازمان تامین اجتماعی ثابت کرده که فعالیت تیمی نتایج بهتری خواهد داشت، گفت: کاردکس‌های دستی قبلاً خطاهای پرستاری را بالا می‌برد که الکترونیکی شدن آن گامی مثبت در راستای ارائه خدمات با کیفیت است.

گیلوری با اشاره به اینکه امروز در تمام بخش‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی از کاردکس الکترونیک استفاده می‌شود، افزود: از سال ۹۵ اقدامات اجرایی کاردکس الکترونیکی پرستاری در سازمان تامین اجتماعی آغاز شد و اکنون شاهد رونمایی آن هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز این اقدام نهایی و همدان به عنوان پایلوت اجرای طرح انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: در تمام بخش‌های پرستاری تامین اجتماعی همدان از کاردکس الکترونیک استفاده می‌شود.

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور کاردکس دستی به کاردکس الکترونیکی تبدیل شده است، گفت: خوشبختانه در راستای الکترونیک شدن پرونده بیماران نخستین قدم برداشته شد.

وی با بیان اینکه بزرگترین اهداف کاردکس الکترونیک کاهش خطاهای پرستاری است، افزود: این قدم‌ مهمی برای ارتقای خدمات پرستاری در کشور است که فرق نمی‌کند پیشگام سازمان تامین اجتماعی باشد.

گیلوری با اشاره به اینکه ۱۰ تا ۱۵ درصد درمان توسط سازمان تامین اجتماعی در کشور تولید می‌شود، گفت:  کاردکس الکترونیک پرستاری قدمی برای مراقبت پرستاری و ایمنی بیمار است.

وی دلیل انتخاب همدان را پایلوت اجرای طرح اینطور بیان کرد: بیمارستان آتیه همدان یکی از بهترین بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی به شمار می‌آید که فرایندها و مراقبت‌های پرستاری به بهترین وجه در این مرکز انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=1086
  • دیدگاه‌ها برای کاردکس دستی پرستاری بیمارستان آتیه همدان به الکترونیکی تبدیل شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.