• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

‍ ۱۱۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در نهاوند معدوم شد

  • کد خبر : 121004
  • 22 تیر 1400 - 11:01
‍ ۱۱۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در نهاوند معدوم شد

میثم قیاسی گفت: به منظور نظارت بر بهداشت مواد غذایی دامی در سه ماهه نخست سال جاری هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد خام دامی فاسد در شهرستان کشف و نابود شده است. به گزارش عصر همدان، میثم قیاسی، رئیس شبکه دامپزشکی نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: مواد خام دامی فاسد کشف شده، شامل […]

میثم قیاسی گفت: به منظور نظارت بر بهداشت مواد غذایی دامی در سه ماهه نخست سال جاری هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد خام دامی فاسد در شهرستان کشف و نابود شده است.

به گزارش عصر همدان، میثم قیاسی، رئیس شبکه دامپزشکی نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: مواد خام دامی فاسد کشف شده، شامل انواع گوشت ماهی ، مرغ و گوشت قرمز تازه و منجمد بوده است که هنگام بازرسی و نظارت کارشناسان بر مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی شهرستان، جمع آوری و معدوم شده است.

وی با اشاره به ۳۵۰ واحد عرضه و فروش مواد خام دامی در شهرستان و گستردگی مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان افزود: کارشناسان اداره دامپزشکی بر فرایند تولید، کشتار و عرضه گوشت دام و طیور نظارت مستمر داشته و اکیپ‌های ثابت و سیار همه روزه بر این امر اهتمام می‌ورزند.

قیاسی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی شامل: قصابی ها ، مرغ فروشی ها، رستوران ها ، کبابی ها و … در تمام نقاط شهرستان توسط کارشناسان این اداره صورت گرفته است که طی بازرسی های به عمل آمده، کارشناسان این اداره یک تن و ۱۰۰ کیلو گرم انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی را کشف و ضبط کرده اند.

رئیس اداره دامپزشکی نهاوند تاکید کرد: از شهروندان در خواست می‌شود از خرید گوشت‌های بدون برچسب و مهر دامپزشکی پرهیز کنند و گوشت و مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند. همچنین شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و گزارش تخلفات را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=121004
  • دیدگاه‌ها برای ‍ ۱۱۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در نهاوند معدوم شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.