• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

۲۱ مسجد در برگزاری مراسم اعتکاف شهرستان بهار اعلام آمادگی کرده اند

  • کد خبر : 42961
  • 22 دی 1398 - 17:39
۲۱ مسجد در برگزاری مراسم اعتکاف شهرستان بهار اعلام آمادگی کرده اند

حجت الاسلام محمد جمشیدی با بیان اینکه تاکنون ۲۱ مسجد در سطح شهرستان بهار برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اعلام آمادگی کرده اند گفت: در سطح شهرستان ۵۰ مسجد پتانسیل برگزاری این مراسم معنوی را دارند. به گزارش عصر همدان، بعدازظهر امروز ستاد اعتکاف شهرستان بهار در مسجد سیدالشهدای شهر بهار برگزار شد. حجت الاسلام محمد […]

حجت الاسلام محمد جمشیدی با بیان اینکه تاکنون ۲۱ مسجد در سطح شهرستان بهار برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اعلام آمادگی کرده اند گفت: در سطح شهرستان ۵۰ مسجد پتانسیل برگزاری این مراسم معنوی را دارند.

به گزارش عصر همدان، بعدازظهر امروز ستاد اعتکاف شهرستان بهار در مسجد سیدالشهدای شهر بهار برگزار شد.

حجت الاسلام محمد جمشیدی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در جمع اعضای ستاد برگزاری اعتکاف شهرستان بهار گفت: اعتکاف یکی از تفضلهای خداوند است که می توان با بهره مندی از این برنامه معنوی ارتباط عمیق و پیوسته ای با خداوند متعال برقرار کرد.

وی ضمن تشکر از ستاد برگزاری اعتکاف،استان همدان را پیشرو و برجسته در اجرا کردن این برنامه دانست و گفت: در شهرستان بهار بیش از ۵۰مسجد، پتانسیل اجرا کردن این برنامه معنوی را دارند و تا الان فقط ۲۱ مسجد در این امر فعالیت داشتند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار اظهار امیدواری کرد که با همت ستاد اعتکاف و مسئولین مربوطه و همکاری مردم مومن و انقلابی شهرستان در آینده نزدیک این امر تحقق یابد.

وی همچنین با اشاره به ایام مناسب اعتکاف امسال که در آستانه سال جدید و پشت سرگذاشتن امتحانات نیم فصل قرار دارد، این مهم را فرصت بسیار مناسبی در برگزاری هرچه با شکوه تر اعتکاف امسال بیان کرد.

در انتهای جلسه از زحمات رجبعلی مینائی، دبیر ستاد اعتکاف شهرستان بهار تجلیل و سید محمد موسوی بعنوان دبیر جدید ستاد اعتکاف شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42961
  • دیدگاه‌ها برای ۲۱ مسجد در برگزاری مراسم اعتکاف شهرستان بهار اعلام آمادگی کرده اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.