• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

۱۵۷ کاندیدای احتمالی نمایندگی مجلس در استان همدان

  • کد خبر : 29717
  • 12 آبان 1398 - 14:13
۱۵۷ کاندیدای احتمالی نمایندگی مجلس در استان همدان

استاندارد همدان با بیان اینکه  ۱۵۷ نفر به عنوان کاندید احتمالی فعال در استان هستند گفت :از این تعداد  ۲۴ نفر آنها اصلاح طلب، ۶۷ نفر اصولگرا و ۶۶ نفر مشی مستقل دارند به گزارش عصر همدان؛ سیدسعید شاهرخی، استاندارد همدان ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات این استان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور […]

استاندارد همدان با بیان اینکه  ۱۵۷ نفر به عنوان کاندید احتمالی فعال در استان هستند گفت :از این تعداد  ۲۴ نفر آنها اصلاح طلب، ۶۷ نفر اصولگرا و ۶۶ نفر مشی مستقل دارند

به گزارش عصر همدان؛ سیدسعید شاهرخی، استاندارد همدان ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات این استان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه به دنبال فضای باز سیساسی هستیم افزود: در این زمینه  توفیقاتی حاصل شده و اینها دست مایه آن است که مقدمات انتخاباتی پرشور را در استان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان شرایط انتخابات فراهم شده است گفت: در استان همدان ۹ کرسی نمایندگی در هفت حوزه انتخابیه و ۱۸ حوزه فرعی است.

شاهرخی با بیان اینکه  ۱۵۷ نفر به عنوان کاندید احتمالی فعال هستند گفت: از این تعداد ۲۹ نفر سابقه نمایندگی در ادوار گذشته را دارند.

استاندارد همدان تصریح کرد: از تعداد ۱۵۷ نفر کاندیدای احتمالی همدان  ۲۴ نفر آنها اصلاح طلب، ۶۷ نفر اصولگرا و ۶۶ نفر مشی مستقل دارند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=29717
  • دیدگاه‌ها برای ۱۵۷ کاندیدای احتمالی نمایندگی مجلس در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.