• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6
فرمانده سپاه و بسیج ناحیه اسدآباد تاکید کرد:

۱۳ ساله‌های شهید الگویی برای دانش‌آموز امروزی

  • کد خبر : 202511
  • 07 آبان 1402 - 18:44
۱۳ ساله‌های شهید الگویی برای دانش‌آموز امروزی
فرمانده سپاه و بسیج ناحیه شهرستان اسدآباد 13 آبان را نماد استکبارستیزی دانست و گفت: شهید فهمیده و محمدرسول رضایی‌ها که 13 سال بیشتر نداشتند، جان خود را در دفاع از میهن اسلامی فدا کردند و امروز الگویی برای دانش‌آموز هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، امیدعلی الیاسی ظهر امروز در دیدار دانش‌آموزان بسیجی شهرستان اسدآباد با امام جمعه که به مناسبت اولین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی در دفتر وی برگزار شد، با اشاره به فرار رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: این هفته فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ ساله‌ای چون شهید فهمیده و شهید محمدرسول رضایی است که جان خود را در دفاع از میهن اسلامی فدا کردند.

وی ۱۳ آبان را نماد استکبارستیزی خواند و گفت: شهید محمدرسول رضایی ۱۳ ساله همانند شهید حسین فهمیده ۱۳ سال بیشتر نداشت که هم با ایثار خونش و هم با وصیتش، استکبارستیزی را به نمایش گذاشت و او الگویی برای نوجوانان و جوانان امروز است.

فرمانده سپاه و بسیج ناحیه شهرستان اسدآباد با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس، افزود: این برنامه‌ها که دیدار دانش‌آموزان با امام جمعه در اولین روز این هفته انجام شد، با همکاری سپاه و آموزش و پرورش انجام می‌شود.

  غزه مقابل خوی حیوانی صهیونیسم ایستاده است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امروز غزه در مقابل خوی حیوانی و اشغالگری صهیونیستم ایستاده و از ارزش‌های اسلام و انسانیت دفاع می‌کند، گفت: دانش‌آموزان باید با تأسی از منویات رهبری و پیروی از خون شهیدان، دشمن را بیشتر بشناسند.

سجاد محمدی‌شمیم در دیدار دانش‌آموزان بسیجی شهرستان اسدآباد با امام جمعه که به مناسبت اولین روز از هفته دانش‌آموز در دفتر وی برگزار شد، دانش‌آموزان بسیجی را امید آینده‌ساز و شاخص کشور خواند و گفت: امروز دنیای کفر با سرکردگی شیطان بزرگ و صهیونیست غاصب و خونخوار مقابل جبهه توحید ایستاده است.

وی افزود: امروز غزه و فلسطین در مقابل خوی حیوانی و اشغالگری صهیونیستم ایستاده و از ارزش‌های اسلام، انسانیت دفاع می‌کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد جمهوری اسلامی را در خط مقدم مبارزه با تفکر صهیونیستی و شیطانی دانست و گفت: دانش‌آموزان امروز به عنوان نوجوانان پیشگام و راهبران عرصه فرهنگی نقش مهم دارند.

وی افزود: دانش‌آموزان باید با تأسی از منویات رهبری و پیروی از خون شهید و الگو قرار دادن شهید محمدرسول‌ها و حسین فهمیده‌ها برای خود با فراگیری علم و دانش، دشمن را بیشتر بشناسند.

محمدی‌شمیم با تأکید بر اینکه باید جبهه حق، ارزش‌ها و دشمن و در ایام آخرالزمانی تبلیغات علیه ارزش‌ها را بشناسید، افزود: دانش‌آموزان بسیجی به عنوان دانش‌آموزان شاخص در سطح مدارس باید ابزار دشمن را بشناسند و دشمن‌ درجه یک را بشناسند.

وی امروز اگر کنار هم جمع هستیم به برکت خون شهیدان است، افزود: ما مرهون خون شهیدان هستیم و باید قدر آنان را بدانیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202511
  • دیدگاه‌ها برای ۱۳ ساله‌های شهید الگویی برای دانش‌آموز امروزی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.