• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
رئیس پلیس راه استان همدان:

یک لحظه اشتباه، حوادث تلخی به‌وجود می‌آورد

  • کد خبر : 213164
  • 28 اسفند 1402 - 18:13
یک لحظه اشتباه، حوادث تلخی به‌وجود می‌آورد
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه خانواده‌ها توجه داشته باشند که هنگام سفر حتما راننده را کنترل کنند، گفت: یک لحظه اشتباه راننده، حوادث تلخی برجای می‌گذارد.

فکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به اینکه مسافرت‌های نوروزی آغاز شده است، گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در محورهای همدان سبک و روان است.

وی با بیان اینکه از دیروز ساعت ۱۰ صبح به بعد حجم ترافیکی در محورها زیاد شد، افزود: در محور همدان به سمت تهران و کرمانشاه، ترافیک پر حجم بود.

رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: محورها از ساعت ۱۰ صبح به بعد به دلیل عبور مسافران در جاده‌ها پرترافیک می‌شود که همین موضوع می‌طلبد رانندگان با توجه بیشتری رانندگی کنند.

فکری با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تصادفی در محور قروه درجزین رقم خورد که منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن پنج نفر شد، گفت: در این تصادف وانت پیکان به دلیل انحراف به چپ به یک پراید برخورد که منجر به تصادف شد.

وی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های ما در جاده‌های دوطرفه و روستایی احتمال وقوع تصادف وجود دارد و هشدار زیادی داده شد تا رانندگان حتما با سرعت مجاز و با احتیاط رانندگی کنند اما متأسفانه برخی از افراد توجهی به این نکات نداشتند.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان با بیان اینکه خانواده‌ها توجه داشته باشند که هنگام سفر حتما راننده را کنترل کنند، تصریح کرد: یک لحظه اشتباه راننده، حوادث تلخی برجای می‌گذارد.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213164
  • دیدگاه‌ها برای یک لحظه اشتباه، حوادث تلخی به‌وجود می‌آورد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.