• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

یک خبر و چند نکته درباره ی اظهارات مدیرکل صداوسیمای همدان

  • کد خبر : 90508
  • 09 آبان 1399 - 18:35
یک خبر و چند نکته درباره ی اظهارات مدیرکل صداوسیمای همدان

آنچه ما در مصاحبه با مدیرکل صداوسیما همدان پیگیری کردیم، روی این موضوع است که حق‌وحقوق مردم مطالبه شود و جایگاه دفتر خبری صداوسیمای اسدآباد خالی نماند. به گزارش عصر همدان، بر اساس رسالت رسانه و مطالبه‌ای که دیروز مبنی بر”تکلیف نمایندگی صداوسیما در اسدآباد چه می‌شود” را دنبال کردیم و انتشار این خبر حاشیه‌هایی […]

آنچه ما در مصاحبه با مدیرکل صداوسیما همدان پیگیری کردیم، روی این موضوع است که حق‌وحقوق مردم مطالبه شود و جایگاه دفتر خبری صداوسیمای اسدآباد خالی نماند.
به گزارش عصر همدان، بر اساس رسالت رسانه و مطالبه‌ای که دیروز مبنی بر”تکلیف نمایندگی صداوسیما در اسدآباد چه می‌شود” را دنبال کردیم و انتشار این خبر حاشیه‌هایی داشت که لازم است توضیحات زیر ارائه شود؛
۱) ضمن تشکر از زحمات آقای گوهری ، امیدواریم نمایندگی این رسانه ملی در این شهرستان با معرفی یک نیروی توانمند اداره شود.
۲) برای ما رسانه‌ای‌ها و مردم فرقی نمی‌کند که چه فردی در نمایندگی صداوسیمای اسدآباد باشد؛ اما طبیعتاً انتخاب فردی توانمند و انقلابی که مطالبه به‌حق مردم را پیگیری کند، برایمان از اهمیت زیادی برخوردار است. البته کار همه خبرنگاران این است؛ خبرنگاران مظلوم‌ترین قشر جامعه محسوب می‌شوند و مطالبات مردم را دنبال می‌کنند.
۳) آنچه ما در مصاحبه دیروزمان با مدیرکل صداوسیما همدان پیگیری کردیم، روی این موضوع بوده که حق‌وحقوق مردم مطالبه شود و جایگاه دفتر خبری صداوسیمای اسدآباد خالی نماند. صدالبته انتخاب این فرد بر عهده مدیرکل صداوسیما بوده و تنها دغدغه جدی ما معرفی خبرنگاری توانمند است، چراکه رسانه ملی یک ظرفیت استثنائی برای مطالبه گری مردم است.
۴) نکته آخر و مهم اینکه ما خبرنگاران بر اساس رسالت اصلی کاری و حرفه‌ای خود  در کنار هم امر مطالبه گری مردم و انقلاب را انجام می‌دهیم.
نهایتاً امیدواریم نماینده صداوسیمای اسدآباد هم فرد توانمندی باشد که صرفاً روابط عمومی ادارات نباشد و مطالبات به‌حق مردم را دنبال کند.
به‌عنوان‌ مثال یکی از مشکلات جدی اسدآباد این است که بسیاری از ادارات آن در قالب سرپرست اداره می‌شوند و این زیبنده دیار شخصیت بزرگی چون سید جمال‌الدین اسدآبادی نیست و انتظار می‌رود با مطالبه جدی رسانه‌ها و البته همدلی و حرکت جهادی مسئولین این مشکلات از سر راه پیشرفت شهر و مردم برداشته شوند.
آنتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=90508
  • دیدگاه‌ها برای یک خبر و چند نکته درباره ی اظهارات مدیرکل صداوسیمای همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.