• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

یک بام و دو هوای شورای رقابت و خودروسازان/ هر کدام به نفع ما باشد همان قانون است

  • کد خبر : 100983
  • 04 بهمن 1399 - 13:08
یک بام و دو هوای شورای رقابت و خودروسازان/ هر کدام به نفع ما باشد همان قانون است

دبیر انجمن خودرو سازان ایران تصمیم شورای رقابت در عدم بازنگری قیمت خودرو را خلاف قانون و تحمیل زیان بیشتر به خودرو سازان و دست بردن در جیب سهامداران سایپا و ایرانخودرو دانست. به گزارش عصر همدان، دبیر انجمن خودرو سازان ایران تصمیم شورای رقابت در عدم بازنگری قیمت خودرو را خلاف قانون و تحمیل […]

دبیر انجمن خودرو سازان ایران تصمیم شورای رقابت در عدم بازنگری قیمت خودرو را خلاف قانون و تحمیل زیان بیشتر به خودرو سازان و دست بردن در جیب سهامداران سایپا و ایرانخودرو دانست.

به گزارش عصر همدان، دبیر انجمن خودرو سازان ایران تصمیم شورای رقابت در عدم بازنگری قیمت خودرو را خلاف قانون و تحمیل زیان بیشتر به خودرو سازان و دست بردن در جیب سهامداران سایپا و ایرانخودرو دانست.

خودرو سازان در اعتراض به تصمیم شورای رقابت خواستار برخورد وزارت صمت با شورای رقابت و مجوز افزایش ۱۴ درصدی قیمت محصولات برای زمستان شد.

به گزارش عصر همدان، از ابتدای سال تا بحال قیمت خودرو نزدیک به ۹۰ درصد افزایش پیدا کرده است و از لحاظ خودرو سازان کاملاً قانونی بوده اما در سه ماهه چهارم سال که رئیس شورای رقابت گفته است برای کاهش التهاب بازار خودرو تصمیم به عدم افزایش خودرو را داریم مورد اعتراض شدید خودرو سازان واقع شده و آن را غیر قانونی میدانند.

انتهای پیام/ط

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=100983
  • دیدگاه‌ها برای یک بام و دو هوای شورای رقابت و خودروسازان/ هر کدام به نفع ما باشد همان قانون است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.