• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

گلایه والدین از قیمت لباس فرم دانش آموزان و پاسخ رئیس اداره صمت نهاوند

  • کد خبر : 82268
  • 13 شهریور 1399 - 10:14
گلایه والدین از قیمت لباس فرم دانش آموزان و پاسخ رئیس اداره صمت نهاوند

والدین دانش آموزان نهاوندی در مورد قیمت لباس‌های فرم دانش آموزان گلایه‌هایی دارند و رئیس اداره صمت نیز توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد. به گزارش عصر همدان، با توجه به نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی والدین دانش آموزان نهاوندی در مورد قیمت بالا و بلاتکلیفی در خصوص لباس‌های فرم دانش‌آموزی گلایه‌های دارند. برخی […]

والدین دانش آموزان نهاوندی در مورد قیمت لباس‌های فرم دانش آموزان گلایه‌هایی دارند و رئیس اداره صمت نیز توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش عصر همدان، با توجه به نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی والدین دانش آموزان نهاوندی در مورد قیمت بالا و بلاتکلیفی در خصوص لباس‌های فرم دانش‌آموزی گلایه‌های دارند.

برخی از این پیام‌های والدین را در ادامه می‌خوانید؛ لطف کنید به مسئولین بفرمائید چرا قیمت فرم لباس بچه‌ها را اتحادیه اعلام نمی‌کند، الآن که چند روز بیشتر تا بازگشایی مدارس نمانده با این وضعیت کرونا چطور اولیا دانش آموزان باید لباس بچه‌ها را تهیه کنند با این ازدحام.

والدین دیگری می‌گویند: این مشکل ما هم هست الآن چندباره به فروشگاه سر می‌زنیم، میگویند اتحادیه قیمت اعلام نکرده یعنی گذاشتن روز آخر با این وضعیت کرونا مردم ازدحام کنند شنبه بچه‌ها می‌خواهند به مدرسه بروند و ما هنوز نتوانستیم لباس فرم تهیه کنیم.

یکی دیگر از والدین گفت: من دخترم را در مدرسه دخترانه ثبت‌نام نموده و برای تهیه لباس فرم به یکی از مراکز مراجعه کردم در حال حاضر حدود یک‌ماهه که چندین بار به‌صورت حضوری یا تلفنی پیگیر شدم ولی نتیجه نگرفتم. میگویند اجازه فروش نداریم به علت عدم قیمت‌گذاری، به اتحادیه هم مراجعه کردم میگویند هنوز با اتاق اصناف به نتیجه نرسیدیم. مسئولین قبول می‌کنند دانش آموزان بدون لباس فرم سال تحصیلی را شروع کنند؟

با توجه به این گلایه‌ها، نقی کاکاوند سرپرست اداره صنعت و معدن و تجارت نهاوند به دغدغه‌های والدین در مورد موضوع عدم قیمت‌گذاری لباس فرم مدارس پاسخ داد و توضیحات زیر را ارائه کرد.

کاکاوند گفت: در خصوص قیمت لباس مدارس قیمت پیشنهادی اتحادیه بالاتر از قیمت تمام‌شده بود لذا مجدداً تیم کارشناسی با تهیه پارچه نسبت به دوخت لباس اقدام نمود و قیمت تمام‌شده به‌اضافه سود قانونی اخذ گردید.

وی افزود: با توجه به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در روز سه‌شنبه قیمت لباس مدارس با ۲ نوع پارچه “ایدین ” و “تریگال ” درجه ۱ برای کلیه مقاطع تصویب و در اختیار اتحادیه جهت توزیع بین خیاطان قرار گرفت.

رئیس اداره صمت نهاوند اظهار داشت: همشهریان عزیز در صورت تخلف از قیمت و یا عدم صدور فاکتور رسمی برای لباس مدارس مراتب شکایت را با تلفن‌های ۱۲۴ یا ۳۳۲۴۳۷۰۵ یا به‌صورت حضوری به اداره صنعت معدن و تجارت و یا اتاق اصناف اعلام نمایند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82268
  • دیدگاه‌ها برای گلایه والدین از قیمت لباس فرم دانش آموزان و پاسخ رئیس اداره صمت نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.