• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

گلایه ناظران جهاد کشاورزی از بی‌تفاوتی نمایندگان همدان در مجلس

  • کد خبر : 195946
  • 12 شهریور 1402 - 11:17
گلایه ناظران جهاد کشاورزی از بی‌تفاوتی نمایندگان همدان در مجلس
برخی از ناظران جهاد کشاورزی همدان که سالهاست بلاتکلیف مانده‌اند و گوش شنوایی صدای مطالبه‌گری آنان را نمی‌شوند. این روزها خسته و ناامید از آن همه وعده‌های پوچ و توخالی، ناظرین زحمتکش جهادکشاورزی که خواسته‌ای معقول و مطالبه‌ای به حق دارند اما کسی پاسخگو و پیگیر نیست.

به گزارش عصر همدان؛ برخی از ناظران جهاد کشاورزی همدان که سالهاست بلاتکلیف مانده اند و گوش شنوایی صدای مطالبه گری آنان را نمیشوند.

این روزها خسته و ناامید از آن همه وعده های پوچ و توخالی. ناظرین زحمتکش جهادکشاورزی که خواسته ای معقول و مطالبه ای به حق دارند اما کسی پاسخگو و پیگیر نیست.

۱٫حمایت و پیگیری از طرح ناظرین جهادکشاورزی برای ورود به صحن علنی مجلس و رفع ایرادات آن.

۲٫تخصیص بودجه طرح از منابع مالی معتبر وزارت جهاد کشاورزی و برنامه توسعه هفتم(بند ج ماده ۱۲۴ قانون خدمات مدیریت کشوری که جایگزینی ۱ نفر جدید به ازای خروج

۳ نفر بصورت بازنشستگی بازخرید و.. چرا نمایندگان همدانی پاسخگوی ناظرین جهاد کشاورزی نیست؟

جناب نماینده دیگر پاسخگوی تماس های ناظرین هم نیست.

همان حکایت همیشگی گرفتن عکس های سلفی نمایندگان و هیاهوی رسانه ای در فضای مجازی و استفاده بردن از چندین عکس تبلیغاتی و فراموش کردن مردم و اینبار نوبت بر ناظرین جهاد کشاورزی رسید که طعمه تبلیغات نماینده شهرشان شوند و دست خالی، نگران، و دلشکسته به فردایی بهتر به اندیشند.

به گفته ناظرین علاوه بر تمام نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی ، استان همدان یک نماینده در کمیسیون کشاورزی مجلس دارد و احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر می تواند در این حوزه کمک شایانی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195946
  • دیدگاه‌ها برای گلایه ناظران جهاد کشاورزی از بی‌تفاوتی نمایندگان همدان در مجلس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.