• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

گلایه‌ی دردمندانه همسر سردار شهید قهاری ‌سعید از مسئولان!

  • کد خبر : 104710
  • 04 اسفند 1399 - 8:52
گلایه‌ی دردمندانه همسر سردار شهید قهاری ‌سعید از مسئولان!

بعداز ۱۴ سال از شهادت سردار شهید قهاری سعید، همسر وی در یادداشتی نوشت: اینک چهارده سال است که از عمق گنبد نیلی تماشایمان می کند، از شما می پرسم آیا سعید برای برپایی عدل و عدالت نرفت؟ آیا شهدا برای دفاع از ارزش ها نرفتند ؟ آیا برای ولایت و ولایت مداری جان ندادند؟ […]

بعداز ۱۴ سال از شهادت سردار شهید قهاری سعید، همسر وی در یادداشتی نوشت: اینک چهارده سال است که از عمق گنبد نیلی تماشایمان می کند، از شما می پرسم آیا سعید برای برپایی عدل و عدالت نرفت؟ آیا شهدا برای دفاع از ارزش ها نرفتند ؟ آیا برای ولایت و ولایت مداری جان ندادند؟

به گزارش عصر همدان؛ خانم رسولی، همسر سردار شهید سعید قهاری سعید در یادداشتی که به این پایگاه خبری ارسال کرده بود، نوشته است:

عصر جمعه چهارم اسفند ماه ۱۳۸۵ بود که بزرگ مرد جبهه های غرب و جنوب ، سرباز امام و انقلاب و همسر عزیزم، با پاسخ به صور شهادت چشم هایش را از این جهان بست و پروازش تعبیری زیبا از انّا الیه راجعون شد.

اینک چهارده سال است که از عمق گنبد نیلی تماشایمان می کند من و فرزندانش را ، یارانش را ، شما را ، مردم و مسئولین را …

از شما می پرسم آیا سعید برای برپایی عدل و عدالت نرفت ؟ آیا شهدا برای دفاع از ارزش ها نرفتند ؟ آیا برای ولایت و ولایت مداری جان ندادند ؟

خدا نکند روزی برسد که با حسرت أین الحسن و أین الحسین بگوییم تا دیر نشده بدانیم که شهید عزیزم سعید قهاری سعید و دیگر شهدا نظاره گر ما هستند و شاید گاهی در گوشه ی آسمان از کردار بعضی از ما دلشان بگیرد و اشکی بریزند .

یادمان نرود خون گرم جان های عزیزی در ذره ذره خاک کشورمان جاری شد . تا بدینجا رسیده ایم . شهدا دین خود را ادا کردند و خدا نکند راه گم شود و بیراهه رویم …
کلام بنده یادآور چهاردهمین سالروز شهادت فرمانده ی خادم ، ولایت مدار ، مؤمن ، شجاع ، جسور ، مهربان ، اهل همدان و اسدآباد ، نه … مردی به وسعت ایران است ….

والسلام

همسر سردار شهید سعید قهاری سعید/ ۱۳۹۹/۱۲/۴

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104710
  • دیدگاه‌ها برای گلایه‌ی دردمندانه همسر سردار شهید قهاری ‌سعید از مسئولان! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.