• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

گسترش پرداخت های الکترونیکی در جشن نیکوکاری امسال/ کمک ها رشد ۲۰ درصدی داشتند

  • کد خبر : 55150
  • 28 اسفند 1398 - 9:01
گسترش پرداخت های الکترونیکی در جشن نیکوکاری امسال/  کمک ها رشد ۲۰ درصدی داشتند

غلامرضا صیادزاده از رشد ۲۰ درصدی کمک های مردم خیر همدان در جشن نیکوکاری در سال جاری خبر داد و گفت: امسال کمک ها و پرداخت های الکترونیکی در جشن نیکوکاری چشمگیر و گسترده تر از سال های گذشته بود. معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ […]

غلامرضا صیادزاده از رشد ۲۰ درصدی کمک های مردم خیر همدان در جشن نیکوکاری در سال جاری خبر داد و گفت: امسال کمک ها و پرداخت های الکترونیکی در جشن نیکوکاری چشمگیر و گسترده تر از سال های گذشته بود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: امسال در هفته احسان و نیکوکاری خیرین و مردم نوعدوست استان همدان بیش از ۶ میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان کمک کردند.

وی با بیان اینکه این کمک ها به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است، افزود: امسال برگزاری جشن نیکوکاری به صورت پررنگ تر در فضای مجازی و از طریق پرداخت های الکترونیکی برگزار شد.

صیادزاده در خصوص کمک های غیرنقدی جمع آوری شده نیز خاطرنشان کرد: این کمک ها پس از جمع آوری با موازین کاملاً بهداشتی بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است.

وی در خصوص کمک های جشن نیکوکاری در سال گذشته نیز ادامه داد: ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته بود که این کمک ها امسال با رشد  ۲۰ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: امسال علاوه بر جمع آوری کمک های مردم نیکوکار در جشن نیکوکاری ۲۴ هزار سبد حمایتی به ارزش بیش از ۴ میلیارد تومان بین مددجویان استان در پویش یک سبد مهربانی توزیع شده است.

صیادزاده با بیان اینکه سال گذشته ۲۶ هزار نفر حامی طرح اکرام داشته ایم، بیان کرد: امسال با تمام مشکلات اقتصادی که وجود داشته حامیان طرح اکرام کمیته امداد به ۳۶هزار نفر رسیده است.

وی در خصوص خدمات درمانی، تحصیلی و معیشتی مددجویان این نهاد نیز یادآور شد: افراد خیر با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند فرزند در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن‌ها در قالب کمک به ایتام و کمک به تحصیل دانش‌آموز و دانشجویان تحت پوشش اقدام کرده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان در پایان گفت: از تعداد حامیان گفته شده ۶ هزار نفر طی اجرای پویش طرح اکرام ایتام و محسنین در دی ماه سال جاری به این تعداد از حامیان اضافه شده است.

انتهای پیام/ف

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55150
  • دیدگاه‌ها برای گسترش پرداخت های الکترونیکی در جشن نیکوکاری امسال/ کمک ها رشد ۲۰ درصدی داشتند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.