• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

کودکان ما از «استر» و جشن «پوریم» چه می‌دانند؟

  • کد خبر : 76147
  • 29 تیر 1399 - 12:27

رد پای یهودیت در انیمیشن هایی که این روزها در شبکه نمایش خانگی پخش می شود قابل مشاهده است و ظاهرا یهودیت سعی در شناساندن شخصیت های مقدس خود به کودکان ایران است. به گزارش عصر همدان؛ چندوقتی‌ست انیمیشنی به اسم «داستان سبزیجات» که دارای چندین فصل است، در شبکه نمایش خانگی و سایت و نرم‌افزارهای […]

رد پای یهودیت در انیمیشن هایی که این روزها در شبکه نمایش خانگی پخش می شود قابل مشاهده است و ظاهرا یهودیت سعی در شناساندن شخصیت های مقدس خود به کودکان ایران است.

به گزارش عصر همدان؛ چندوقتی‌ست انیمیشنی به اسم «داستان سبزیجات» که دارای چندین فصل است، در شبکه نمایش خانگی و سایت و نرم‌افزارهای مطرح نمایش فیلم در حال پخش است.

نکته جالب درباره این انیمیشن  آن است که با آشنایی حداقلی از تاریخ، اسامی یکی از این فصل‌ها به نام «استر» توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند و با دیدن قسمتهایی از انیمیشن و جستجویی ساده پیرامون داستان و سازنده خواهیم دید با یک انیمشن که حرفهای بسیاری برای گفتن دارد روبه‌رو هستیم.

در صحنه پایانی این انیمیشن «استر» یک منجی معرفی می‌شود که قوم خود ( یهودیت) را از زیر ظلم و ستم هیمن (ایران)نجات داده است.

لازم به ذکر است یکی از جشن‌های مقدس و بسیار مهم صهیونیست‌ها جشن «پوریم» است. صهیونیست‌ها هرساله این جشن را به احترام دو شخصیت مقدس خود یعنی «استر» و «مرده خای» و به مناسبت فاجعه قتل عام گسترده ایرانیان و قتل «هامان» وزیر ایرانی خشایارشاه، به تحریک استر، زن یهودی خشایارشاه برگزار می‌کنند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76147
  • دیدگاه‌ها برای کودکان ما از «استر» و جشن «پوریم» چه می‌دانند؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.