• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
دادستان تویسرکان؛

کمبود یا کیفیت پایین نان، در شان مردم تویسرکان نیست

  • کد خبر : 194496
  • 01 شهریور 1402 - 9:04
کمبود یا کیفیت پایین نان، در شان مردم تویسرکان نیست
دادستان تویسرکان با بیان اینکه اگر نان سفره مردم دچار مشکل شود با مسئول متولی از نظر ترک فعل برخورد خواهد شد، گفت: در شأن مردم تویسرکان نیست که به خاطر کمبود نان یا کیفیت پایین آن در سختی باشند.

به گزارش عصر همدان؛ مصطفی ربانی در جلسه ای که با حضور فرماندار تویسرکان، مدیر کل غله استان و تنی چند از مسئولان تویسرکانی برگزار شد، گفت: وجود یک نماینده از طرف غله استان در تویسرکان ضرورت دارد تا مردم مجبور به حضور در همدان نباشند.

وی بر رسیدگی به روستاهایی که سهمیه آرد کم دارند یا سهمیه ندارند تاکید کرد. دادستان تویسرکان افزود: در صورت تخلف هر نانوایی، سهمیه آرد آن به جای اینکه از شهرستان کم شود باید به اندازه کسر شده به سهمیه دیگر نانوایان اضافه شود.

ربانی در زمینه قاچاق آرد، دستور تشدید نظارت و بازرسی را صادر کرد و گفت: در حال حاضر به دنبال بازرسی های انجام شده در هفته جاری، مقادیر قابل توجهی آرد قاچاق کشف شد و پرونده آن در دست رسیدگی است.

وی با بیان اینکه اگر نان سفره مردم دچار مشکل شود با مسوول متولی از نظر ترک فعل برخورد خواهد شد، تصریح کرد: در شأن مردم تویسرکان نیست که به خاطر کمبود نان یا کیفیت پایین آن در سختی باشند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194496
  • دیدگاه‌ها برای کمبود یا کیفیت پایین نان، در شان مردم تویسرکان نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.