• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان خبر داد:

کشف ۵ دستگاه فلزیاب در همدان

  • کد خبر : 210214
  • 09 بهمن 1402 - 10:09
کشف ۵ دستگاه فلزیاب در همدان
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان از کشف ۵ دستگاه فلزیاب از یک واحد صنفی متخلف در همدان خبر داد.

جواد خدامرادی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» گفت: برابر اطلاعات واصله و رصد فضای مجازی، یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان همدان با تعامل و همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی فراجای استان یک واحد صنفی متخلف که به صورت غیر قانونی اقدام به خرید و فروش دستگاه‌های فلزیاب می‌کرد را شناسایی و ضمن بازدید از واحد صنفی مربوطه، تعداد ۵ دستگاه فلزیاب و متعلقات آن را کشف و ضبط کرد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: این متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی دلالت شد.

وی افزود: کلیه‌ی افراد متقاضی و اشخاص حقیقی و حقوقی، برای دریافت اعطای مجوز و خرید و فروش هرگونه فلزیاب می‌بایست از وزارت میراث‌فرهنگی کشور که متولی آن یگان حفاظت کشور است مجوز قانونی اخذ کرده و هرگونه فعالیت در حوزه تبلیغات، خرید و فروش برابر با دستور‌العمل‌های ابلاغی بدون هماهنگی وزارت متبوع و نظارت یگان حفاظت استان همدان غیر قانونی بوده و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210214
  • دیدگاه‌ها برای کشف ۵ دستگاه فلزیاب در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.