• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

کشف محموله یک میلیاردی در محور مواصلاتی بهار

  • کد خبر : 35868
  • 15 آذر 1398 - 15:14
کشف محموله یک میلیاردی در محور مواصلاتی بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف و ظبط محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.   بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  از کشف محموله قاچاق یک میلیارد ریالی در محورهای مواصلاتی این شهر خبر داد و گفت: با تلاش و جدیت مامورین و کنترل پایش […]

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف و ظبط محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 

بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  از کشف محموله قاچاق یک میلیارد ریالی در محورهای مواصلاتی این شهر خبر داد و گفت: با تلاش و جدیت مامورین و کنترل پایش محور های مواصلاتی، پلیس بهار موفق به کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار ادامه داد: در این راستا تعداد دو نفر متهم و دو دستگاه خودرو توقیف شده است.

نوری یاد آور شد: لوازم مکشوفه شامل تلوزیون ال ای دی خارجی و وسشوار برقی می باشد و کارشناسان ارزش تقریبی محموله مکشوفه را بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند.

فرمانده انتظامی بهار گفت:  امنیت در سطح شهرستان به خوبی برقرار است و پلیس با بسیج تمام امکانات نسبت به برخورد با هرگونه مخل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تلاش می کند.

وی در  پایان گفت: شهروندان عزیز می توانند هرگونه اطلاعات خود را در رابطه با تردد کالای قاچاق، توزیع و مصرف مواد مخدر و نا امن کنندگان فضای کسب کار را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=35868
  • دیدگاه‌ها برای کشف محموله یک میلیاردی در محور مواصلاتی بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.