• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
مدیرکل اداره غله استان همدان:

نان سنگکی چدنی برای سلامت بدن سم است

  • کد خبر : 215574
  • 17 اردیبهشت 1403 - 10:11
نان سنگکی چدنی برای سلامت بدن سم است
مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان همدان  با اشاره به مشکلات نان و نانوایی در همدان گفت: در حال حاضر فعالیت ۲۰۰ نانوایی در این شهر اجاره‌ای است که هم اکنون به دلیل گرانی اجاره‌بها رو به تعطیلی می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان به نقل از روابط عمومی شورای شهر؛ سید حسین خوانساری با بیان اینکه قیمت نان باید افزایش یابد، اضافه کرد: در حال حاضر معضل بسیار بزرگی که در این حوزه در همدان رخ می‌دهد این است که نانوایی از، پخت نان سنگک ریگی به سمت پخت نان صنعتی یا چدنی  پیش می‌روند که این برای سلامتی شهروندان آسیب است .

وی در این خصوص اضافه کرد: پخت نان سنگکی چدنی برای بدن سم است و باید با راهکارهای مناسب نانوایی‌ها را به سمت پخت نان ریگی و سنتی سوق دهیم.

خوانساری با بیان اینکه باید تلاش کنیم که نان کامل در اختیار مردم قرار گیرد، افزود: نان کامل از بیماری‌ها و سرطان‌های دستگاه گوارش به دلیل نوع پخت و سبوس موجود نان جلوگیری می‌کند .

وی افزود: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری همایش نان کامل در سیلوی مرکزی همدان (میدان امام حسین (ع)) برگزار خواهد شد و در این همایش نان کامل پخت کرده و در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

 

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215574
  • دیدگاه‌ها برای نان سنگکی چدنی برای سلامت بدن سم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.