• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

کشف بیش از ۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه در نهاوند

  • کد خبر : 146266
  • 11 اسفند 1400 - 8:52
کشف بیش از ۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه در نهاوند

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در ایام پایانی سال با افرادی که مواد محترقه خرید و فروش و نگهداری کنند برخورد می شود ‌و در این راستا بیش از ۲۷ هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد. سرهنگ ذبیح الله درویشی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: در ایام پایانی سال طرح عملیات […]

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در ایام پایانی سال با افرادی که مواد محترقه خرید و فروش و نگهداری کنند برخورد می شود ‌و در این راستا بیش از ۲۷ هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ ذبیح الله درویشی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: در ایام پایانی سال طرح عملیات نیروی انتظامی نهاوند با هدف ارتقا امنیت شهروندان و کشف انواع مواد محترقه اجرا می شود.

وی اظهار داشت: این طرح برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال و در راستای کنترل و مقابله با فروشندگان مواد محترقه خطر ساز در سطح شهرستان اجرا می شود.

درویشی افزود: در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در بررسی های محسوس و نامحسوس خود از فعالیت فردی در حوزه تهیه و توزیع مواد محترقه مطلع شدند.

وی ادامه داد: در پی کسب این گزارش و پس از اشرافیت کامل اطلاعاتی یک محل دپو و انبار مواد محترقه در شهرستان شناسایی شد.

سرپرست انتظامی نهاوند گفت: با اخذ مجوز قضائی در بازرسی از این محل بیش از ۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی ادامه داد: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

درویشی در پایان گفت: ماموران انتظامی شهرستان با رصد و اشراف اطلاعاتی مستمر با متخلفان و مجرمان در این زمینه به ویژه در روزهای پایانی سال با جدیت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146266
  • دیدگاه‌ها برای کشف بیش از ۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.