• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

کشف باند فساد در یکی از اداره‌های ملایر/ ۲۰ متهم شناسایی شدند

  • کد خبر : 59723
  • 24 فروردین 1399 - 10:06
کشف باند فساد در یکی از اداره‌های ملایر/ ۲۰ متهم شناسایی شدند

سعید احمدی فر گفت: یک باند فساد سازمان‌یافته در یکی از ادارات شهرستان ملایر کشف شد. سعید احمدی فر، دادستان ملایر در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه در یکی از ادارات ملایر باند فساد کشف شده است،اظهار کرد: بر اساس یکی از گزاراشات دریافتی به این دادستانی، یک باند فساد سازمان‌یافته در یکی […]

سعید احمدی فر گفت: یک باند فساد سازمان‌یافته در یکی از ادارات شهرستان ملایر کشف شد.

سعید احمدی فر، دادستان ملایر در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه در یکی از ادارات ملایر باند فساد کشف شده است،اظهار کرد: بر اساس یکی از گزاراشات دریافتی به این دادستانی، یک باند فساد سازمان‌یافته در یکی از ادارات شهرستان ملایر کشف شد.

وی افزود: در این راستا ۲۰ متهم شناسایی شدند و چند از متهمین از کارکنان همان اداره می‌باشند.

دادستان ملایر عنوان کرد: این افراد با اسناد جعلی اقدام به دریافت تسهیلاتی بانکی کرند که برخلاف مجوزهای قانونی در خصوص محل تخصیص آن بوده و متهمین هیچ‌کدام شرایط قانونی جهت دریافت تسهیلات را نداشته‌اند.

احمدی فر تصریح کرد: متهمین به دادسرا احضار و چند از تن از آن‌ها با قرار تأمین متناسب روانه زندان شده‌اند و اقدامات جهت بازجویی از سایر متهمین در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه براثر این اقدام مجرمانه مبلغی حدود ۲۰ میلیارد ریال به‌صورت نامشروع از سوی متهمین تحصیل شده است، تأکید کرد: دستگاه قضایی بدون هیچ‌گونه مماشاتی با مجرمین بالأخص مفسدین اقتصادی و اشخاصی که به بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

دادستان ملایر تاکید: در راستای منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی یکی از اولویت های کاری ما است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59723
  • دیدگاه‌ها برای کشف باند فساد در یکی از اداره‌های ملایر/ ۲۰ متهم شناسایی شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.