• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

کسب مدال نقره جهان توسط کشتی گیر ناشنوای نهاوندی

  • کد خبر : 120578
  • 19 تیر 1400 - 8:48
کسب مدال نقره جهان توسط کشتی گیر ناشنوای نهاوندی

سلیمان جوانمردی گفت: محمد سیاهوشی کشتی گیر نهاوندی موفق شد در رقابت های جهانی ناشنوایان مدال نقره را برای کشور به دست بیاورد. به گزارش عصرهمدان؛ سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش بزرگسالان در استانبول ترکیه برگزار شد. وی اظهار داشت: […]

سلیمان جوانمردی گفت: محمد سیاهوشی کشتی گیر نهاوندی موفق شد در رقابت های جهانی ناشنوایان مدال نقره را برای کشور به دست بیاورد.

به گزارش عصرهمدان؛ سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش بزرگسالان در استانبول ترکیه برگزار شد.

وی اظهار داشت: در پایان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز بر سکوی دوم ایستاد و میزبان قهرمان شد و قزاقستان عنوان سوم را به دست آورد.

جوانمردی افزود: محمد سیاهوشی کشتی گیر نهاوندی در وزن ۵۷ کیلوگرم در دیدار اول خود ۱۰ بر ۰ کشتی گیر اوکراین را مغلوب کرد و در دومین دیدار حریف قزاقستانی خود را ۱۰ بر ۰ شکست داد و با نتیجه مشابه برابر کشتی گیر قدرتمند روسیه به برتری رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: سیاهوشی در دور بعد برابر کشتی گیر میزبان با ناداوری ۷ بر ۵ مغلوب شد و مدال نقره را به دست آورد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120578
  • دیدگاه‌ها برای کسب مدال نقره جهان توسط کشتی گیر ناشنوای نهاوندی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.