• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

کسب رتبه نخست تیم مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بهار

  • کد خبر : 83432
  • 20 شهریور 1399 - 11:42
کسب رتبه نخست تیم مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بهار

فرهاد اکبری از کسب رتبه نخست تیم مهارت آموزان شهرستان بهار در مرحله استانی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد. فرهاد اکبری، رئیس اداره فنی حرفه ای شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: تیم مهارت آموزان شهرستان بهار در مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، برای نخستین بار موفق به […]

فرهاد اکبری از کسب رتبه نخست تیم مهارت آموزان شهرستان بهار در مرحله استانی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد.

فرهاد اکبری، رئیس اداره فنی حرفه ای شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: تیم مهارت آموزان شهرستان بهار در مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، برای نخستین بار موفق به کسب رتبه نخست در ۵ رشته شد.

اکبری افزود: در این دوره از مسابقات، تیم بهار یک تیم ۸ نفره در ۶ رشته به مسابقات اعزام کرد که از این بین ۷ نفر در رشته های تاسیسات الکتریکی (تیم دونفره )، جوشکاری،کاشی کاری، کنترل صنعتی و فناوری آب(تیمی دونفره) در رتبه نخست استانی قرارگرفته و به مسابقات کشوری راه یافتند.

اکبری ضمن تبریک کسب این موفقیت به مردم و اعضای این تیم گفت: مرکز فنی حرفه ای شهرستان بهار با دارا بودن بهترین تجهیزات و امکانات بهترین مکان برای مهارت آموزی جوانان است و همه گروه ها می توانند با شرکت در این دوره های آموزشی به مهارت آموزی بپردازند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83432
  • دیدگاه‌ها برای کسب رتبه نخست تیم مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.