• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

کسبه با مصوبه ستاد کرونا همراهی کنند/ اقدامات در آرامستان ها بازدارنده نبوده است

  • کد خبر : 91797
  • 19 آبان 1399 - 17:00
کسبه با مصوبه ستاد کرونا همراهی کنند/ اقدامات در آرامستان ها بازدارنده نبوده است

حسین فارسی گفت: از تمامی کسبه و اصناف درخواست داریم که با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همراهی کرده و از ساعت ۱۸ محل کسب خود را تعطیل کنند به گزارش عصر همدان؛ حسین فارسی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا وضعیت بیماری کرونا را در ملایر […]

حسین فارسی گفت: از تمامی کسبه و اصناف درخواست داریم که با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همراهی کرده و از ساعت ۱۸ محل کسب خود را تعطیل کنند
به گزارش عصر همدان؛ حسین فارسی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا وضعیت بیماری کرونا را در ملایر وخیم عنوان و اظهار کرد: در روزهای گذشته سه تن از کارکنان شبکه بهداشت و درمان در استان همدان شهید شدند که یکی از آن‌ها اصالتی ملایری داشت.
وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونا کشور و استان تصریح کرد: از روز ۲۰ آبان تمام مراکز غیرضروری به جز اصناف ارائه‌دهنده  مایحتاج مردم از ساعت ۶ عصر تعطیل می‌شوند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: بیش از ۲۰۰ نفر در بیمارستان‌های شهرستان به دلیل کرونا بستری هستند و همه باید برای مقابله با این بیماری پای کار بیایند.
وی با اعلام اختصاص صد در صدی بیمارستان دکتر غرضی به بیماران کرونایی بیان کرد: این بیمارستان دیگر به بیماران عادی ارائه خدمات نمی‌کند.
فارسی تاکید کرد: از تمامی کسبه و اصناف درخواست داریم که با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همراهی کده و از ساعت ۱۸ محل کسب خود را تعطیل کنند.
وی با اشاره به وضعیت بهشت هاجر و حضور مردم در این مکان تاکید کرد: اقدامات و تصمیمات اتخاد شده تا کنون بازدارنده نبوده است و وضعیت نابسامانی در این مکان حاکم است و باید تصمیمات جدی اتخاذ شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر  تاکید کرد: باید هماهنگی‌هایی با پلیس انجام‌شده که اجازه پاک خودرو در محدوده بهشت هاجر داده نشود.
وی با بیان اینکه در آرامستان ها به جز ۱۵ نفر برای کفن و دفن به کسی اجازه ورود ندهند، تصریح کرد: برخی از مدارس غیرانتفاعی و آموزشگاه‌های کنکور به شکل زیرزمینی کار انجام می‌دهند که باید با متخلفین شدیداً برخورد شود.
امام جمعه ملایر: باید نگران معیشت مردم بود
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر نیز در این نشست تاکید کرد: باید به نحو دقیق نحوه ابتلای افراد بررسی شود.
وی با اشاره به مصوبه جدید ستاد کرونا و تعطیلی اصناف بعد از ساعت شش عصر تصریح کرد: باید تصمیمی برای وضعیت معیشتی افرادی که از این تعطیلی آسیب می‌بینند اتخاذ شود.
امام جمعه ملایر افزود: برخی افراد تمامی درآمدشان از دست‌فروشی که معمولاً شب‌ها انجام ی گیرد است و باید تصمیم کارشناسی درباره آنان گرفته شود.
وی با تاکید بر اینکه باید نگران معیشت مردم بود، عنوان کرد: برای یک تصمیم‌گیری همه جوانب سنجیده شود و کارها کارشناسی تر انجام شود.
امام جمعه ملایر برگزار مجالس ترحیم و عروسی و مترو در شهرهای بزرگ را بزرگ‌ترین تهدیدهای کرونا دانست و گفت: از ظرفیت مساجد و افراد مذهبی و اثرگذار برای فرهنگ‌سازی رعایت موارد بهداشتی استفاده شود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91797
  • دیدگاه‌ها برای کسبه با مصوبه ستاد کرونا همراهی کنند/ اقدامات در آرامستان ها بازدارنده نبوده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.