• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

کرونا به بازار نوشت افزار هم رحم نکرد!

  • کد خبر : 82784
  • 16 شهریور 1399 - 10:54
کرونا به بازار نوشت افزار هم رحم نکرد!

امسال با وجود شرایط ویژه کشور در شیوع بیماری کرونا، بسیاری از کسب و کار ها با مشکل روبه رو شده اند؛ بازار نوشت افزار از این اتفاق بی آسیب نبود و بی برنامگی در بحث بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید باعث آشفتگی در این بازار شده است. به گزارش عصر همدان، سری به […]

امسال با وجود شرایط ویژه کشور در شیوع بیماری کرونا، بسیاری از کسب و کار ها با مشکل روبه رو شده اند؛ بازار نوشت افزار از این اتفاق بی آسیب نبود و بی برنامگی در بحث بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید باعث آشفتگی در این بازار شده است.

به گزارش عصر همدان، سری به بازار اصلی لوازم التحریر در همدان زدیم؛ بجز یکسری کتاب درسی همه چیز هست! اما قیمت ها سرسام آور بالا.

جنس های موجود اغلب چینی و بی کیفیت، اما با ظاهر جذاب و دلفریب هستند که روحیات کودکان و نوجوانان را پس از چند ماه تعطیلی مدارس مورد حمله قرار داده اند.

شلوغی بیش از حد در شرایط بیماری کرونا، معضل دست و پاگیر این روزهای بازار لوازم تحریر شده است.

جمعیت متقاضی خرید لوازم تحریر و کیف و کفش به قدری زیاد است که خیلی از پدر مادر ها با دیدن ازدحام جمعیت از خرید صرف نظر کرده و ترجیح میدهند بدون خرید، از محوطه شلوغ بازار خارج شوند.

متاسفانه در این موج و ازدحام مردم نیز عده ای حتی برای حفظ سلامتی خود و فرزند دلبندشان از زدن یک ماسک دریغ کرده اند.

البته نقش دولت و برخی ارگان ها را نباید در به وجود آمدن این آشفتگی نادیده گرفت؛ تصمیمات یک شبه در مورد حضوری یا مجازی بودن کلاش های درسی و بلاتکلیف نهادن دانش آموزان و اولیا باعث عدم تعادل بازار لوازم التحریر و به تبع آن ایجاد مشکلاتی بزرگتر در آینده خواهد شد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82784
  • دیدگاه‌ها برای کرونا به بازار نوشت افزار هم رحم نکرد! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.