• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

کرونا، ۱۹ خانواده دیگر در استان همدان را داغدار کرد

  • کد خبر : 109905
  • 28 فروردین 1400 - 10:02
کرونا، ۱۹ خانواده دیگر در استان همدان را داغدار کرد

با فوت ۱۹ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در استان همدان، تعداد جان باختگان این بیماری در۲۴ ساعت گذشته، به یک هزار و ۶۹۳ نفر رسید. به گزارش عصر همدان؛ دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد موارد مثبت گزارش شده در بخش سرپایی و بستری استان در همین مدت نیز به […]

با فوت ۱۹ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در استان همدان، تعداد جان باختگان این بیماری در۲۴ ساعت گذشته، به یک هزار و ۶۹۳ نفر رسید.

به گزارش عصر همدان؛ دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد موارد مثبت گزارش شده در بخش سرپایی و بستری استان در همین مدت نیز به ۹۲۶ مورد رسیده است.

طاهری افزود: از آغاز همه گیری کرونا تاکنون، ۴۴ هزار و ۵۰۳ نفر در استان همدان با تشخیص قطعی به کرونا مبتلا شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از آغاز همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۱۲ هزار و ۵۲۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۱ هزار و ۹۸۲ مورد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۴۷۲ ، بهار ۷۰۲، تویسرکان ۸۰۳، رزن ۵۳۶، درگزین ۲۱۶، فامنین ۲۲۰ و کبودراهنگ ۷۸۳ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: تاکنون ۲ هزار و ۲۸۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۵۷۰ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۶۱۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=109905
  • دیدگاه‌ها برای کرونا، ۱۹ خانواده دیگر در استان همدان را داغدار کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.