• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

کتاب تاریخ عکاسی همدان چاپ شد

  • کد خبر : 11185
  • 01 مرداد 1398 - 14:30
کتاب تاریخ عکاسی همدان چاپ شد

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری همدان گفت: کتاب «تاریخ عکاسی همدان» که بخشی از دانشنامه همدان است به چاپ رسید. به گزارش عصر همدان، خلیل‌الله بیک محمدی از چاپ کتاب «تاریخ عکاسی همدان» که بخشی از دانشنامه همدان به شمار می‌رود خبر داد و اظهار کرد: این کتاب توسط سمیرا سبزی نگارش شده […]

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری همدان گفت: کتاب «تاریخ عکاسی همدان» که بخشی از دانشنامه همدان است به چاپ رسید.

به گزارش عصر همدان، خلیل‌الله بیک محمدی از چاپ کتاب «تاریخ عکاسی همدان» که بخشی از دانشنامه همدان به شمار می‌رود خبر داد و اظهار کرد: این کتاب توسط سمیرا سبزی نگارش شده و مربوط به تاریخچه و پیدایش عکاسی در همدان است.

وی تصریح کرد: این کتاب به معرفی هنرمندان، عکاسی‌ های شاخص و عکاسخانه‌ها، آغازگرهای عکاسی در همدان و کسانی که در تاریخ عکاسی همدان نقش داشتند، پرداخته است.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری همدان با بیان اینکه این کتاب به تاریخچه عکاسی در همدان پرداخته است افزود: در این کتاب هنرمندان و عکس‌های شاخصی از همدان به تصویر کشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه فصل اول به صورت مقدمه و با قلم محمدرضا طهماسب پور از محققان برجسته کشوری نگارش شده است گفت: فصل‌های بعد به عکاسخانه های همدان و هنرمندانی که از همدان عکس گرفته و این شهر را معرفی کرده‌اند، پرداخته است.

بیک ‌محمدی با بیان اینکه این کتاب در قطع وزیری است یادآور شد: کتاب «تاریخ عکاسی همدان» در ۳۸۸ صفحه و ۱۱ فصل تنظیم شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۵۰ عکس قدیمی از ایران و همدان به تصویر کشیده شده است بیان کرد: در حال حاضر یک‌ هزار نسخه از این کتاب به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11185
  • دیدگاه‌ها برای کتاب تاریخ عکاسی همدان چاپ شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.