• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد:

برگزاری بزرگ‌ترین طرح ملی قرآنی «بشری» در ملایر

  • کد خبر : 215597
  • 17 اردیبهشت 1403 - 8:34
برگزاری بزرگ‌ترین طرح ملی قرآنی «بشری» در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: مرحله دوم طرح بزرک ملی قرآنی «بشری» در ملایر به میزبانی ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ فرشاد کشاورزیان با اشاره به برگزاری طرح ملی قرآنی «بشری» گفت: این طرح در مرحله نخست با حضور ۱۶۰ نفر شرکت‌کننده در شهرستان ملایر برگزار شد.

وی با بیان اینکه ملایر آبان‌ماه ۱۴۰۲ میزبان مرحله نخست طرح بشری بود، عنوان کرد: باتوجه‌به استقبال عموم مردم، مرحله دوم این طرح در خرداد ۱۴۰۳ در ملایر برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان کرد: مجری برگزاری هر ۲ دوره در ملایر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ستاره‌های یاسین هستند.

وی با اشاره به جزئیات طرح ملی قرآنی «بشری» تصریح کرد: این برنامه طرحی است که بر روخوانی قرآن همراه با تجوید تأکید دارد تا به روش ساده و فراگیر، جامعه آماری بالایی را در بر گیرد.

کشاورزیان با بیان اینکه هدف اصلی از طرح بشری، آموزش درست تلفظ‌کردن قرآن به روش ساده است، افزود: این طرح از زمستان ۱۴۰۰ در کشور آغاز به کارکرده است و گسترش آن به نمایشگاه قرآن در سال ۱۴۰۱ برمی‌گردد.

وی بیان کرد: ایجاد انس بیشتر با قرآن کریم از دیگر اهداف اجرای این طرح است تا افراد در صحیح خوانی، دلهره نداشته باشند و از هر قشری که هستند قرآن وارد زندگی آنها شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان کرد: در این طرح سعی شده در کمترین بازه زمانی، بدون اتلاف وقت، قرآن‌آموزان روخوانی قرآن را فرابگیرند و با این شرایط اگر فرد مبتدی باشد در طول چهار تا شش ماه به سطح مطلوبی برسد.

وی بیان کرد: طرح قرآنی بشری سال گذشته در تابستان در شهر همدان و پاییز در ملایر برگزار شد و باتوجه‌به استقبال مردمی از این طرح برای دومین بار در ملایر اجرایی می‌شود.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215597
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری بزرگ‌ترین طرح ملی قرآنی «بشری» در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.