• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

کتاب؛ جایگزین فضای مجازی شود

  • کد خبر : 92434
  • 25 آبان 1399 - 11:29
کتاب؛ جایگزین فضای مجازی شود

سید مسعود عسگریان ابراز امیدواری کرد: مردم به جای سیر بیش از حد در فضای مجازی، از برکات اثربخش کتابخوانی بهره‌گیری داشته باشند. به گزارش عصر همدان؛ سید مسعود عسگریان، رئیس شورای شهر همدان در پنجاه‌وششمین صحن شورا ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به تمامی فعالان حوزه کتابخوانی و شهروندان علاقه‌مند به مطالعه؛ گفت: […]

سید مسعود عسگریان ابراز امیدواری کرد: مردم به جای سیر بیش از حد در فضای مجازی، از برکات اثربخش کتابخوانی بهره‌گیری داشته باشند.

به گزارش عصر همدان؛ سید مسعود عسگریان، رئیس شورای شهر همدان در پنجاه‌وششمین صحن شورا ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به تمامی فعالان حوزه کتابخوانی و شهروندان علاقه‌مند به مطالعه؛ گفت: شورای شهر همدان هم باید تلاش کند تا به مجموعه فعالان کتاب و کتابخوانی در راستای توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی یاری رسانند.

امیدواریم تأخیر ۳ ساله سایت‌موزه میدان امام جبران شود

وی در ادامه با بیان اینکه پس از گذشت حدود یکسال و نیم از متوقف بودن پروژه سایت‌موزه میدان امام خمینی(ره)، خوشبختانه شهرداری منطقه یک بر اساس مجوز شورای شهر و پیش‌بینی اعتبار خاص بنا به درخواست شهرداری برای به‌کارگیری پیمانکار این پروژه شهری اقدام کرده که پیمانکار نیز مشغول به کار شده است.

عسگریان با اشاره به بازدید از پروژه سایت‌موزه میدان امام(ره) در روزهای آینده، ابراز امیدواری کرد: شهرداری همدان، تأخیر ۳ ساله ادارات کل راه‌وشهرسازی و میراث فرهنگی، صنایع‎دستی و گردشگری استان همدان را جبران کند و برای تسریع در روند اجرایی این پروژه اثرگذار شهر، اقدامات عاجلانه را به کار گیرند.

حفظ سلامت مردم؛ اولویت نخست ما باشد

رئیس شورای شهر همدان همچنین تأکید کرد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در جامعه و اعلام وضعیت قرمز در شهر همدان، درخواست مجدد دارم تا تمامی جلسات شورا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شوند.

عسگریان ادامه داد: حفظ سلامت و ایمنی مردم در مقابل وضعیت نابسامان کرونایی، باید اولویت نخست ما باشد و سپس رسیدگی به امور مردم مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی؛ ضمن تأکید بر قطعیت بخشیدن به برگزاری مجازی، نباید هیچ‌گونه برنامه حضوری داشته باشیم.

رئیس شورای شهر همدان تأکید کرد: باید تدابیر قابل توجهی برای ملاقات عمومی ارباب‌رجوع به‌‎عنوان ولی‌نعمتان ما در نظر گرفت تا به صورت تلفنی و خارج از شورا در فضایی به صورت وسیع‌تر، پیش‌بینی شود.

عسگریان با تأکید بر جدی گرفتن بحران کرونا، اظهار کرد: برگزاری جلسات حضوری و ملاقات مردمی، خطر جدی برای شهروندان و مجموعه شورای شهر خواهد بود.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92434
  • دیدگاه‌ها برای کتاب؛ جایگزین فضای مجازی شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.