• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

کبودراهنگ، نیازمند فرمانداری در تراز انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 141545
  • 25 دی 1400 - 8:39
کبودراهنگ، نیازمند فرمانداری در تراز انقلاب اسلامی

خواسته مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ انتصاب فرمانداری در تراز انقلاب اسلامی و از بین نیروهای انقلابی و متخصص در این شهرستان است. به گزارش عصرهمدان؛ پس از خلق حماسه ی انتخابات سال ۹۶ و کسب اکثریت آرا توسط کاندیدای انقلابی در شهرستان کبودراهنگ و قرار گرفتن این شهرستان در جایگاه نخست کشور در […]

خواسته مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ انتصاب فرمانداری در تراز انقلاب اسلامی و از بین نیروهای انقلابی و متخصص در این شهرستان است.

به گزارش عصرهمدان؛ پس از خلق حماسه ی انتخابات سال ۹۶ و کسب اکثریت آرا توسط کاندیدای انقلابی در شهرستان کبودراهنگ و قرار گرفتن این شهرستان در جایگاه نخست کشور در خصوص رای به آیت الله رئیسی دولت تدبیر و امید در اقدامی حساب شده، فرمانداری اصلاح طلب برای کنترل جو انقلابی این شهرستان انتصاب کرد تا بلکه بتواند شرایط در انتخابات بعدی را به گونه ای دیگر برای اصلاح طلبان رقم بزند که با وجود این تلاش ها بار دیگر در انتخابات سال ۹۸ و همچنین سال جاری، اکثریت آرای مردم این شهرستان نشان از تفکر انقلابی مردمان این شهرستان داشت.

اما پس از شروع زمزمه های تودیع فرمانداران دولت اصلاح طلب گمانه زنی ها برای حضور افراد زیادی در شهرستان مطرح شد که در این میان نام چند تن از این نفرات سنگین تر از دیگران بود و انتظار می رفت که انتخاب فرماندار این شهرستان انقلابی از بین افراد انقلابی و در تراز انقلاب اسلامی باشد که مردم انتظار داشتند دولت آیت الله رئیسی تغییر و تحول بنیادی و تفکراتی در ساختار مدیریت ارشد این شهرستان بوجود بیاورد که متاسفانه این مهم تاکنون تحقق نیافته است.

حال خواسته مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ انتصاب فرمانداری در تراز انقلاب اسلامی و از بین نیروهای انقلابی و متخصص در این شهرستان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=141545
  • دیدگاه‌ها برای کبودراهنگ، نیازمند فرمانداری در تراز انقلاب اسلامی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.