• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد:

وجود انواع تخصص‌های پزشکی در کلینیک دولتی نهاوند

  • کد خبر : 215495
  • 16 اردیبهشت 1403 - 8:11
وجود انواع تخصص‌های پزشکی در کلینیک دولتی نهاوند
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند پزشکان در رشته‌های مختلف تخصصی به‌صورت روزانه با تعرفه دولتی در خدمت همشهریان هستند.

زهرا دهبوره در گفتگو با خبرنگار حوزه پزشکی پایگاه خبری «عصر همدان» از فعالیت پزشکان متخصص به‌صورت روزانه در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند خبر داد.

وی اظهار داشت: پزشکان در انواع تخصص‌ها به‌صورت روزانه طبق برنامه هفتگی اعلام‌شده در کلینیک حضور خواهند داشت و همچنین برنامه دندانپزشکی نیز به کلینیک اضافه‌شده است.

دهبوره افزود: انواع تخصص در این کلینیک که آماده ارائه خدمات به همشهریان هستند شامل ۱۴ تخصص و پزشک است.

وی به این تخصص‌ها اشاره کرد و گفت: متخصص اعصاب و روان، جراح مغز و اعصاب، قلب و عروق، ارتوپدی، چشم، اطفال، بیماری‌های داخلی، زنان و زایمان ازجمله این تخصص‌ها است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند ادامه داد: همچنین متخصص طب فیزیک و توان‌بخشی (کمر، زانو، ستون فقرات)، متخصص اورولوژی (کلیه و مجاری ادراری)، گوش و حلق و بینی، بیماری‌های عفونی و دندانپزشکی از دیگر تخصص‌ها در این کلینیک است.

وی افزود: با توجه محدودیت تعداد روز و ساعت حضور پزشکان متخصص در کلینیک و تعیین تعداد سقف پذیرش بیماران، برای هر پزشک بین ۲۵ تا ۳۰ نفر در سامانه پذیرش ۲۴ قابل نوبت‌گیری است.
دهبوره گفت: از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود افرادی که اقدام به نوبت‌گیری می‌کنند حتماً به پزشک خود مراجعه نمایند که در حق دیگری اجحاف نشود.

وی اظهار داشت: برنامه حضور پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) به‌صورت هفتگی اعلام می‌شود و همشهریان عزیز جهت نوبت‌گیری پزشک موردنظر خود، فقط به‌صورت غیرحضوری در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۲ شب می‌توانند از دو روش به‌صورت هفتگی استفاده نمایند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند به این دو روش اشاره کرد و گفت: نصب و استفاده از اپلیکیشن پذیرش ۲۴ و همچنین از طریق شماره گویای ۰۸۱۳۱۱۱۳۳۰۰ روش‌هایی است که همشهریان می‌توانند به‌صورت هفتگی از پزشک معالج خود نوبت بگیرند.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215495
  • دیدگاه‌ها برای وجود انواع تخصص‌های پزشکی در کلینیک دولتی نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.