• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

کار اصلی شورا کشف انتخاب شهردار انقلابی و جهادی است/شفافیت را قبول دارم اما با شوآف مخالفم/عدم در آمد پایدار برای شهرداری، مهمترین چالش شهر همدان

  • کد خبر : 122491
  • 04 مرداد 1400 - 8:36
کار اصلی شورا کشف انتخاب شهردار انقلابی و جهادی است/شفافیت را قبول دارم اما با شوآف مخالفم/عدم در آمد پایدار برای شهرداری، مهمترین چالش شهر همدان

سعید نظری عضو شورای شهر ششم با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان به بیان دیدگاه های خود پرداخت. به گزارش عصرهمدان؛ سعید نظری، عضو منتخب شورای ششم شهر همدان با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، اظهار کرد: مقوله لیست های سیاسی در همه انتخابات ها وجود دارد و مختص […]

سعید نظری عضو شورای شهر ششم با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان به بیان دیدگاه های خود پرداخت.

به گزارش عصرهمدان؛ سعید نظری، عضو منتخب شورای ششم شهر همدان با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، اظهار کرد: مقوله لیست های سیاسی در همه انتخابات ها وجود دارد و مختص همان ایام است.

وی افزود: جریانات سیاسی مختلف در کشور داریم و در هر دوره نیاز به گروه های مختلف القا می شود و بالطبع انتخاب ها به اندیشه های افراد آن گروه شباهت بیشتری دارد.

نظری ادامه داد: دو لیست در همدان بسیار تاثیرگذار بودند و همه گروهها در این دوره به دنبال مطالبات جهادی بودند.

عضو منتخب شورای شهر ششم همدان گفت: در شفافیت باید مطابق قانون قدم برادریم؛ مثلا جلسات شورا می تواند علنی باشد و در کل شفافیت صداقت با مردم را نشان می دهد و بنده شخصاً با شوآف مخالفم چرا که مانع کار اعضا هم می شود. اوج شفافیت را در شخصیت حاج قاسم می توان دید که نیازی به گزارش عملکرد نداشت و منویات رهبری را جامعه عمل پوشانید.

نظری افزود: انتخاب شهردار مهمترین وظیفه شورای شهر است که این کار مهم در لحظه آغاز هر شورای شهری انجام می شود؛ این کار چون در اولین روزهای شورا اینجام می شود، لبه تیغ راه رفتن است و برابر قانون باید شهرداری انتخاب شود که جهادی و مردمی باشد.

وی تاکید کرد: نمایندگان و منتخبین، خودشان را وقف مردم می کنند و کار اصلی شورا کشف انتخاب شهردار انقلابی و جهادی است. انتخاب شهردار در این دوره فینال انقلابی گری است.

نظری ادامه داد: مهمترین چالش شهر همدان، عدم در آمد پایدار برای شهرداری است و اگر درآمد پایدار را ایجاد کنیم و تفکر انقلابی و جهادی هم پشتش باشد، بدون شک شاهد تغییرات بزرگی در حوزه مدیریت شهری خواهیم بود.

وی گفت: زمانی که در آمد مناسب باشد قطعا قدم های بزرگتری برداشته خواهد شد.

عضو منتخب شورای شهر ششم همدان افزود: امنیت کشور، دستاورد تفکر جهادی است و این نوع نگاه را باید در سایر بخش ها همچون مدیریت شهری نیز رواج داد.

نظری افزود: فرهنگ پرداخت عوارض را باید در شهر جا انداخته و توجیه کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگ ورود، و شخصاً آن را دنبال می کنم. امروزه یکی از معضلات جوانان ما اعتیاد است که وظیفه ما در این بخش قابل توجه است، یا مثلا در تولید زباله باید از راهی ورود پیدا کرد که اصلاً زباله تولید نشود و حتی در مصرف نان نیز فرهنگ ایجاد کنیم. بنابراین فرهنگ ابعاد مختلفی دارد.

عضو منتخب شورای شهر ششم همدان گفت: ابزار رسانه، محله، مسجد و هیئات می توانند در رواج فرهنگ بسیار تاثیر گذار باشند.

وی عنوان کرد: به زودی شاهد یک دولت انقلابی خواهیم بود و کارها جهادی تر صورت می گیرد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=122491
  • دیدگاه‌ها برای کار اصلی شورا کشف انتخاب شهردار انقلابی و جهادی است/شفافیت را قبول دارم اما با شوآف مخالفم/عدم در آمد پایدار برای شهرداری، مهمترین چالش شهر همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.